Pojišťovna České spořitelny odstartovala kampaň na FLEXI životní pojištění


			Pojišťovna České spořitelny odstartovala kampaň na FLEXI životní pojištění

PČS odstartovala marketingovou kampaň na FLEXI životní pojištění. Komunikačním konceptem je opět dětský svět, v němž jsou rodiče neohroženými hrdiny, přiblížený pomocí perspektivy. Kampaň zároveň komunikuje konkrétní produktový benefit – 60 000 korun na léčení vážných nemocí. ATL kampaň běží od 3. dubna až do 28. května v televizi a na internetu. Doplní ji i klasické PR nástroje v tisku a on-line médiích.

„Stávající exekuci televizního spotu jsme doplnili o tag on s novým produktovým benefitem. I tentokrát chceme komunikačně podpořit pojištění vážných životních situací. Nabízíme příspěvek 60 000 Kč v případě vážných nemocí,“ říká o kampani Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny, a doplňuje: „Kreativní ztvárnění tag onu využívá principu perspektivy a ukazuje, jak ‚nevinně‘ si hrají děti, když rodiče na chvilku usnou.“

Koncept i exekuci kampaně připravila pojišťovna ve spolupráci s agenturou Boomerang Communication.

flex životní pojištění

Pojišťovna České spořitelny komunikuje zvýhodněné akce na podporu pojištění vážných životních situací již pátým rokem. V uplynulých letech proběhly už například akce pro případ infarktu myokardu, mozkové mrtvice, onkologických onemocnění, vážných nemocí způsobených klíštětem, trvalých následků způsobených při dopravní nehodě nebo invalidity.

Podrobnosti o akci najdete na www.flexi.cz/akce.

TV spot můžete zhlédnout zde:

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články