Skupina AXA necenzuruje klientská hodnocení svých produktů


			Skupina AXA necenzuruje klientská hodnocení svých produktů
29.3.2019 Tiskové zprávy

Skupina AXA Česká republika a Slovensko na internetu transparentně zveřejňuje klientské hodnocení svých produktů a služeb. Je první finanční institucí, která jej na obou trzích publikuje v plném znění a bez cenzury v takovém rozsahu. 

AXA v reálném čase získává, měří a zveřejňuje zpětnou vazbu svých klientů na všechny klíčové okamžiky, jako jsou sjednání pojištění, penze či investice, respektive jejich ukončení spojené s výplatou financí či pojistného plnění, a to i v případě likvidace škody. Dnes byl spuštěn ostrý provoz. Od zahájení pilotní fáze v roce 2017 se do něj zapojilo přes 7 tisíc klientů. Hodnocení klientské zkušenosti zajišťuje pro skupinu AXA Česká republika a Slovensko nezávislá společnost eKomi.


Mohlo by vás zajímat: Pojišťovna roku: Vyhlášen 19. ročník odborné ankety. Galavečer 14. května


AXA customer award eKomi CZNaší strategií je důsledná orientace na klienta, posílení vzájemných vztahů a posun do role partnera, který stojí po boku klienta ve všech důležitých momentech jeho života. Ať už se jedná o prevenci, servis, krytí rizik, zhodnocení úspor na penzi či investice. Je na nás, abychom přemýšleli nad tím, jak být pro klienta lepší, odlišnější, odvážnější, aby si nás lidé vybírali kvůli dobré zkušenosti s našimi produkty a službami. Za zpětnou vazbu našim klientů děkuji, velmi si jí vážím, protože nám pomáhá být pro ně lepším partnerem,” komentuje inovaci Chief Executive Officer skupiny AXA Česká republika a Slovensko Robert Gauci.

Konkrétní a věcná zpětná vazba klientů je pro nás důležitá. Podněty získané v rámci transparentní zpětné vazby klientů jsou pro nás spouštěcím mechanismem pro další úpravu procesů, produktů i služeb tak, aby naše nabídka odpovídala měnícím se potřebám našich klientů. Postupně budeme přidávat a měřit i další klíčové momenty ve vztahu s našimi klienty tak, abychom získali kompletní obrázek o tom, jak nás vnímají ve všech důležitých okamžicích,“ uzavírá Chief Marketing & Digital Officer skupiny AXA Česká republika a Slovensko Frederic Boulanger.

Skupina AXA Česká republika a Slovensko již od roku 2017 nasbírala přes 7 tisíc hodnocení od svých klientů. Průměrné hodnocení se aktuálně pohybuje mezi 4,3 a 4,4 hvězdičkami z pěti možných. Další detaily představí skupina AXA Česká republika a Slovensko na tiskové konferenci v druhé polovině dubna.

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

AXA už nikdy

Petr Pajak ,  28. 12. 2019

Neproplácí srážku se zvěří, pozor na AXA, nepomůže i přivolaná policie ke střetu.
Jen vybrat peníze .
Po opravě vám zašle zamítací dopis.
Nechci mít nic společného z touto pojišťovnou, jsou to gauneři.
Toto se děje jen v ČR ,, mají dobré právníky
Tak si to dobře promyslete
Děkuji za pozornost

RSS

Související články