UNIQA spustila reklamní kampaň k pojištění domácností


			UNIQA spustila reklamní kampaň k pojištění domácností
8.11.2018 Tiskové zprávy

Na listopad připravila UNIQA pojišťovna svoji podzimní reklamní kampaň, věnovanou pojištění domů a domácností. Marketing UNIQA sází na mediální mix televize a on-line, který se osvědčil podle testu už v předchozích vlnách. Sdělení přinese opět klučík Max, kterého veřejnost zná už ze sklonku loňského roku. Mohla se s ním seznámit přímo na porodním sále, kde se narodil. Nyní vystupuje v reklamě už o rok starší spolu se svým tátou. Upozorňuje hlavně na nadstandardní asistenční služby v domácnosti, které se mohou hodit v nesnázích komukoli každý den.

Ambasador Max přináší v reklamě spolehlivé stavebnicové pojištění rodinných domů a domácností Domov VARIANT se třemi hlavními výhodami:

  • non-stop asistenčními službami pro nečekané karamboly doma, které obstarají klientům řemeslníka, mohou uhradit opravy do sjednané výše, pomohou také cyklistům s defektem nebo obnoví na dálku data v domácím počítači po napadení hackerem;
  • pojištěním odpovědnosti pro všechny členy domácnosti až do výše 50 milionů korun;
  • novým úrazovým připojištěním KUTIL pro všechny, kdo si své bydlení vylepšují sami a mohou se přitom poranit. Krytí platí ale i pro obyčejný pád při úklidu nebo opaření při vaření.

Hlavním pilířem kampaně budou 4 týdny spotové kampaně na stanicích Prima Group a TV Barrandov. Vedle 20sekundového spotu se budou vysílat také produktové sponzorské vzkazy k afinitním pořadům. Od 5. listopadu poběží 4 týdny i internetová část, která se soustředí na videoreklamu na YouTube, PPC na Google a Sklik a na bannery umístěné na portály s tematikou bydlení, realit a hypoték.


Mohlo by vás zajímat: Absurdní situace: Právní rizika nyní často větší než provozní


On-line reklamy budou proklikem směřovány rovnou do kalkulačky pojištění domů a bytů UNIQA, kde si zájemce může ihned zkusit spočítat cenu pojištění podle svých parametrů. Akční nabídka bude promována i na webu UNIQA pojišťovny a na obchodních pobočkách.

Pojištění domů a domácností UNIQA zažívá v posledních dvou letech po nasazení nového produktu Domov VARIANT velký růst. Předepsané pojistné i smlouvy rostly dokonce dvouciferně. Naposledy za 3. kvartál 2018 dosáhlo pojistné meziročního posílení o 15 %. V tomto segmentu vidí UNIQA ale silný potenciál i do budoucna, protože se odhaduje, že až 40 % domácností a 35 % nemovitostí v České republice zatím pojištěno není.

Zdroj: UNIQA pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články