DIRECT pojišťovně se daří - je zisková a roste

Pojišťovna DIRECT v roce 2015 prošla zásadními změnami, díky nimž dosáhla zisku 29,5 mil. Kč a za první čtvrtletí roku 2016 přivítala 25 000 nových klientů. Za pozitivními výsledky stojí zavedení zcela nových produktů, zjednodušení procesů a vybudování nového týmu pro obsluhu klientů.

Direct, který na českém trhu nahradil ztrátovou Triglav pojišťovnu, zakončil své hospodaření za uplynulý rok ziskem 29,5 milionu korun. Významné investice do oblasti procesů, produktů a služeb přispěly k růstu spokojenosti klientů a zisku.

V polovině roku 2015 vstoupil na český trh Direct, který se stal přímým nástupníkem Triglav pojišťovny. Změna se neodehrála pouze na úrovni značky, Direct se totiž od začátku silně zaměřuje na jednoduchá a srozumitelná řešení, která podporují pozitivní klientskou zkušenost.

„Loňský rok jasně ukázal, že náš přístup lidi oslovuje. Během sedmi měsíců jsme představili šest nových produktů, vložili jsme extrémní energii do zavádění nových služeb a procesů. Zisk téměř 30 milionů je tak potvrzením, že jsme na cestě, která dává smysl. A to nejen nám, ale především našim klientům a obchodním partnerům,“ komentuje výsledky Pavel Řehák, předseda představenstva Directu. 

Zisk Direct investuje do svého dalšího rozvoje tak, aby uváděl do praxe řešení, která
v domácím pojišťovnictví chybí. „Naším cílem není hnát se za co nejvyšším ziskem. Bereme ho naopak jako prostředek k tomu, abychom naše služby a produkty mohli dělat tak dobře, jak to zdravě uvažující pojišťovně i jejímu klientovi přijde správné – podle selského rozumu, jednoduše, přehledně a přátelsky,“ dodává Pavel Řehák.

Přesvědčivý začátek roku 2016

První čtvrtletí roku 2016 pro Direct znamená ještě vyšší dynamiku. Za první čtvrtletí přivítala pojišťovna přes 25 000 nových klientů a představila kompletně nové majetkové a odpovědnostní pojištění.
V klíčových produktových oblastech (například autopojištění) patří dnes Direct s více než 20% růstem mezi nejrychleji rostoucí pojišťovny na českém trhu. „Každý týden registrujeme růst zájmu o naše retailová pojištění, požadavky na spolupráci přichází také od stále většího počtu obchodních partnerů,“ hodnotí začátek letošního roku Pavel Řehák a dodává: „Velmi jasně slyšíme, že naše výrazná jednoduchost, transparentnost a vynikající poměr mezi cenou a nabízenou kvalitou budí zájem a respekt. Těší nás to a ani trochu neslevujeme z naší posedlosti stavět Direct jako pojišťovnu pro lidi, kteří od ní chtějí chytrá a kvalitní řešení.“

DIRECT pojistovna_vysledky 2013-2015

 

DIRECT_pojistovna

Zdroj: Direct

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články