Europ Assistance loni rostla dvouciferným tempem


			Europ Assistance loni rostla dvouciferným tempem

Více než 713 000 – tolik telefonátů v minulém roce řešili operátoři Europ Assistance. To představuje zhruba 17% nárůst příchozích i odchozích hovorů oproti roku 2014. Zvýšil se tak i počet asistenčních zásahů, těch společnost loni řešila více než 105 tisíc.

K rekordnímu výsledku přispěly především inovace ve zdravotnických asistenčních službách, kterých klienti využívali dokonce dvakrát více než v předchozím roce. Navýšení zaznamenaly také domácí asistenční služby (zásahy řemeslníků a dalších specialistů), a to až o 50 %.

Podle průzkumu spokojenosti mezi klienty Europ Assistance bylo 72 % spokojeno se službami, které jim společnost v loňském roce poskytla. „Za tak skvělé výsledky je třeba poděkovat především koordinátorům asistenční centrály a celému týmu za jejich pracovní nasazení a ochotu den co den posunovat kvalitu služeb pro naše zákazníky,“ říká k loňskému roku Vladimír Fuchs, generální ředitel Europ Assistance.

U využívání asistenčních služeb pozoruje Europ Assistance pozitivní trend. Asistenční služby se stávají atraktivnějšími nejen pro obchodní partnery, ale také pro lidi, kteří potřebují pomoc a radu.

Zdroj: Europ Assistance

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články