Hledáte práci v oblasti administrativy?
Chcete se stát součástí prestižní a stabilní společnosti?
Máte předešlou zkušenost v pojišťovnictví nebo je to oblast, která Vás zajímá?
Nechybí Vám zodpovědnost a samostatnost?
Pokud ano, čtěte dál…
Jaké je oddělení správy smluv neživotního pojištění v AXA?
- jsme přátelský tým se smyslem pro humor
- důvěřujeme si a pomáháme si navzájem
Co bude náplní Vaší práce?
- zpracování nově příchozích smluv
- kontrola dodržování pravidel při sjednávání pojistných smluv
- komunikace s obchodními zástupci a klienty
- práce v týmu, součinnost s ostatními zaměstnanci
- veškeré činnosti přidělené přímým nadřízeným
Co od Vás očekáváme?
- ukončené SŠ vzdělání
- uživatelská znalost PC, psaní všemi deseti
- přesnost, důslednost, trpělivost, spolehlivost a samostatnost
- chuť učit se novým věcem
- zkušenosti z oblasti pojišťovnictví výhodou
Co Vám nabízíme?
- zajímavou práci v silné a stabilní společnosti skupiny AXA
- férový přístup
- možnost seberealizace
- práci na lukrativní adrese v centru Brna
- nadstandardní spektrum firemních benefitů (5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna za rok, stravenky, bonusy, firemní akce, občerstvení na pracovišti, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova, systém cafeterie, příspěvek na penzijní/životní pojištění, sleva na firemní produkty/služby, vzdělávací kurzy/školení, exkluzivní benefity pro nastávající rodiče)
- možnost osobního rozvoje a profesního růstu
Děkujeme, že jste dočetli až sem!
Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu.
Kontakt:
Andrea Hrdová, e-mail: andrea.hrdova@axa.cz
Komentáře
Přidat komentář