Komerční pojišťovna hledá: Referent/tka klientského servisu


			Komerční pojišťovna hledá: Referent/tka klientského servisu
6.11.2019 Pracovní nabídky

Klientský servis a pojišťovnictví pro Vás nejsou cizí slova? Rádi byste pracovali v pojišťovnictví? Učíte se rádi nové věci? Baví Vás aktivně hledat řešení a výsledky samostatně interpretovat? Chcete být součástí týmu Komerční pojišťovny, který posouvá věci dopředu a stále se rozvíjí? Máme pro Vás nabídku. Komerční pojišťovna otevítá pozici referent/tka klientského servisu.

Hledáme do našeho týmu klientského servisu zkušeného referenta v oblasti pojišťovnictví pro životní a neživotní produkty. Náš nový kolega nebo kolegyně by měl/a být schopen/a zodpovídat po telefonu/e-mailu/dopisem dotazy klientů k produktům a pojistným smlouvám. Hledat pro klienty řešení v nestandardních situacích a spolupracovat s ostatními odděleními v KP. Rádi bychom našli týmového hráče, který má „drive“ a dokáže dotáhnout svěřené úkoly až do konce.

Co děláme?

Poskytujeme informace klientům, zaměstnancům KB a distributorům KP o pojistných produktech, pojistných smlouvách a o společnosti. Ověřujeme stavy pojistných smluv v interních systémech KP. Řešíme nestandardní dotazy a spolupracujeme s ostatními odděleními v KP. Přijímáme, evidujeme a zodpovídáme též písemné dotazy klientů. Aktivně se snažíme, aby náš klient obdržel veškeré potřebné informace ve srozumitelné formě. Neustále se snažíme zlepšovat naši komunikaci, a to i formou externího a interního vzdělávání. A daří se nám to, obdrželi jsme cenu Hospodářských novin jako klientsky nejpřívětivější pojišťovna 2018!

Co vás čeká?

Po absolvování vstupního školení budete mít na starost zodpovídání dotazů/e-mailů k produktům KP od našich kolegů a klientů. Očekáváme, že se stanete dalším specialistou na naše produkty v týmu Klientského servisu.

Pro začátek očekáváme rychlé zorientování se v novém kolektivu, prostředí a včasné a pečlivé zpracování svěřené agendy.

V rámci své pozice budete pracovat se všemi dostupnými nástroji, ve kterých jsou zaznamenané nezbytné informace pro zodpovídání dotazů klientů. 

Co z vás udělá člena našeho týmu?

  • Máte zkušenosti z call centra/klientského servisu se zodpovídáním telefonních a písemných dotazů k životnímu a neživotnímu pojištění  - potřebujeme kolegu/yni, který/á umí dobře komunikovat, vyjednávat, prezentovat a má praxi v pojišťovnictví.
  • Práce v call centru/klientském centru Vás skutečně zajímá a hledáte prostředí, které Vám umožní dále se rozvíjet. Do práce chodíte s chutí a motivujete ostatní kolegy. Pouhé odsezení si pracovní doby u nás nefrčí.
  • Jste týmový hráč, který umí pracovat jak v týmu, tak samostatně. V týmu se Vám dobře pracuje, ale též rád/a pracujete samostatně.
  • Máte rád/a změny. Pojišťovnictví je dynamické prostředí a do 5 let bude zcela jiné, než jej známe dnes. Sledujeme trendy a jdeme s dobou.
  • Rád/a pracujete s programy. Ovládáte práci v MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) a zvládáte se naučit pracovat s moderními aplikacemi.

Co nabízíme?

  • Přátelskou neformální firemní kulturu a příjemné pracovní prostředí v centru Prahy (Florenc, Danube House)
  • Úspěšnou společnost patřící silné mezinárodní skupině Société Générale (získané ocenění Nejlepší životní pojišťovna 2018, 2015 a 2014 a klientsky nejpřívětivější pojišťovna 2018 – cena Hospodářských novin)
  • Kariérní růst v rámci skupiny Komerční banky/Société Générale v České republice, popř.mezinárodně
    1. Nadstandardní systém benefitů:
    2. bonusy – individuální i kolektivní
    3. cafeterie
    4. stravenky
    5. 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, otcovské volno jako firemní benefit, den pro dobrovolnictví
    6. příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na životní pojištění, rizikové životní pojištění
    7. výhodné podmínky bankovních produktů Komerční banky (depozitních i úvěrových) a slevy na služby v rámci skupiny SG
    8. akciový program
    9. vzdělávání, sportovní a kulturní teambuildingové aktivity

Místo zaměstnání

  • Praha

V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na následující kontakty:

Komerční pojišťovna, a.s.
Oddělení lidských zdrojů
Karolinská 1/650
186 00 Praha 8
E-mail: komercpoj@teamio.eu

Zasláním životopisu dáváte souhlas ke zpracování osobních údajů společnosti Komerční pojišťovna, a. s. pro účely výběrového řízení.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články