Maxima pojišťovna otevírá pozici: Specialista marketingu


			Maxima pojišťovna otevírá pozici: Specialista marketingu
2.12.2019 Pracovní nabídky

Máte marketingového ducha a zároveň se orientujete i v problematice webu? Víte co je to zkratka PPC, SEO nebo GA a umíte vyhodnocovat reklamní data? Chcete pracovat v dynamicky se rozvíjející společnosti a ukázat co ve Vás je? Napište nám o sobě.

Náplň práce

  • Spolupráce na reklamních kampaních pojišťovny, zejména v online prostředí.
  • Kooperace s reklamními agenturami a dodavateli.
  • Správa webových stránek a jejich rozvoj.
  • Organizace eventů a akcí pro partnery i zaměstnance.
  • Správa reklamních předmětů a merkantilií, podpora obchodu.

Požadavky

  • Zkušenosti s online marketingem a schopnost vyhodnocování reklamních aktivit.
  • Výborné komunikační schopnosti v českém jazyce, zejména v psané formě.
  • Minimálně SŠ s maturitou.
  • Velmi dobrá znalost MS Office.
  • Pečlivost, systematičnost, odolnost vůči stresu, pozitivní a proklientský přístup k řešení problémů.
  • Předchozí praxe v pojišťovnictví výhodou, nikoliv podmínkou.
  • Znalost anglického jazyka na úrovni intermediate.

Co nabízíme

  • Práce na hlavní pracovní poměr.
  • Prostor pro samostatnou práci, seberealizaci a možnost profesního rozvoje.
  • Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 3 sick days, 120 Kč stravenky, penzijní připojištění, výhodné pojištění.
  • Mladý a tvůrčí kolektiv.
  • Zajímavé finanční ohodnocení.
  • Atraktivní práce v centru Prahy.

V případě Vašeho zájmu pošlete životopis a případný motivační dopis na e-mail: holesakova@maxima as.cz.

Popis společnosti

MAXIMA pojišťovna je česká, univerzální a inovativní pojišťovna, která nabízí široké portfolio produktů. V roce 2019 oslavila čtvrtstoletí působení na pojistném trhu. V roce 2017 společnost zvítězila v anketě Cena pokroku a získala 3. místo v kategorii Inovátor roku. Maxima pojišťovna spravuje více než 540 tis. klientů a v uplynulém roce vykázala růst předpisu o 42 %.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články