Popis náplně práce:
- administrativní práce na PC (MS Office, email, srovnávače a interní evidence)
- správa svěřeného portfolia našich klientů
- aktivní komunikace s pojišťovnami a klienty
- příprava nabídek pojištění vozidel občanů a realizace výběrových řízení na pojistitele
Upřednostňujeme zájemce:
- odborná zkouška pro distribuci pojištění motorových vozidel
- znalost produktů retailového pojištění motorových vozidel v rámci pojistného trhu
- předchozí pracovní zkušenosti z oboru pojišťovnictví v oblasti autopojištění vítány
Na co se můžeš těšit:
- samostatná a zodpovědná práce, která Tě bude bavit
- možnost osobního a profesního rozvoje
- produktová školení pojišťoven a individuální školení v rámci firmy
- příjemné a komfortní pracovní prostředí v moderních prostorech komplexu BB Centra
- flexibilita a pružná pracovní doba
- zázemí ve stabilní české firmě s dlouholetou tradicí
- zaměstnanecké benefity (zdarma kvalitní káva a čaj na pracovišti, dovolená 5 týdnů, jazykové kurzy, školení, mobilní tarif, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na členství ve fitness a wellness klubu)
- společenské akce v rámci společnosti
Nástup:
- možný ihned nebo dohodou
Informace o pozici:
Zaměstnavatel: PETRISK INTERNATIONAL - makléřská pojišťovací společnost a.s.
Místo pracoviště: BB Centrum, Praha 4 - Michle
Typ pracovního poměru:Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva na dobu neurčitou
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
Kontaktní osoba: Jitka Dvořáková
V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete Váš strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail: dvorakova@petrisk.cz.
Zasláním životopisu nám dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů pro účely výběrového řízení a k uchování po dobu 24 měsíců. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat na e-mailu petrisk@petrisk.cz.
Komentáře
Přidat komentář