UNIQA hledá: Pojistný matematik – Manažer týmu neživotního pojištění


			UNIQA hledá: Pojistný matematik – Manažer týmu neživotního pojištění
12.9.2022 Pracovní nabídky

Jste odborníkem v oblasti neživotního pojištění a chcete vést a rozvíjet svůj vlastní tým? Máte zkušenosti jak s vytvářením závěrkových podkladů, tak s nastavováním interního modelu? Jste pečlivá a samostatná osobnost, která se nebojí převzít odpovědnost za dílčí i celkové výsledky? Pokud ano, čtěte dál…

Jaké je poslání této práce?

Hledáme nového kolegu na pozici manažera týmu neživotního pojištění se zájmem nejen o výpočty ale i o rozvoj týmu a zjednodušování zaběhlých procesů, který bude mít jedinečnou příležitost pracovat na rozvoji svého týmu v jedné z největších pojišťoven na českém a slovenském trhu.

Jaký je tým pojistných matematiků v UNIQA?

Klademe důraz na transparentnost, systematičnost a logiku.

Společně směřujeme k osobnímu růstu každého jednoho z nás.

Co bude náplní Vaší práce?

  • vedení týmu neživotního aktuariátu
  • účast na mezinárodních projektech a blízká spolupráce s kolegy z UNIQA Group
  • zodpovědnost za reportování neživotních rezerv, výpočtů částečného interního modelu a regulatorní reporting
  • spolupráce s oddělením řízení rizik, aktuárskou funkcí, všemi odděleními Financí a dalšími kolegy
  • komunikace s regulátory pojistných trhů
  • koordinace aktivit s mezinárodním aktuárským týmem a další rozvoj částečného interního modelu

Co od Vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání – obor matematika, statistika, nebo ekonometrie
  • zkušenost s vedením týmů nebo projektů
  • zkušenosti z pozice pojistného matematika neživotního pojištění
  • pokročilou znalost práce s výpočetní technikou především MS Office (Excel) a zpracování dat SQL
  • komunikativní znalost angličtiny
  • analytické myšlení
  • pečlivost, samostatnost a odpovědnost, proaktivní přístup k řešení úkolů
  • schopnost týmové práce

Co Vám nabízíme?

  • zajímavou práci v silné a stabilní společnosti skupiny UNIQA
  • přátelský a podporující kolektiv, příjemné pracovní prostředí
  • férový a transparentní přístup
  • možnost obdržet roční bonus ve výši 2násobku platu
  • zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna za rok, pružná pracovní doba, home office
  • celou řadu dalších atraktivních firemních benefitů (stravenková karta, systém Cafeterie, příspěvek na výuku AJ, firemní akce, pitný režim na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, benefit pro nastávající rodiče, příspěvek při dlouhodobé nemoci, odměna za loajalitu atd.)
  • možnost osobního rozvoje a profesního růstu

Lokalita:

  • Praha nebo Bratislava

Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu.

Kontaktní osoba:

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články