AXA nabízí novou on-line aplikaci, ve které klient vidí výši škody v řádech minut.


			AXA nabízí novou on-line aplikaci, ve které klient vidí výši škody v řádech minut.

Uživatelsky přátelská on-line aplikace na stránkách AXA pojišťovny ve čtyřech jednoduchých krocích, tzv. na počkání, nejen vyhodnotí rozsah poškození automobilu, ale automaticky stanoví i výši pojistného plnění. Nejrychlejší likvidaci drobných škod v Česku nabízí nově AXA díky IT novince, která po identifikaci pojištěného vozidla a nahrání fotodokumentace poškozených pohledových dílů dokáže v řádech minut všechny informace vyhodnotit a zároveň spočítat i individualizovanou úhradu škody.

Klienti AXA již kvůli drobným škodám na automobilech nemusí ztrácet čas tradičním vyřizováním pojistné události. Stačí běžným mobilem nafotit promáčklý nárazník, poškozený blatník, dveře, ulomené zrcátko nebo podobné následky běžných nehod a pojistnou událost pak rychle a spolehlivě vyřešit v on-line aplikaci. AXA je první pojišťovna v ČR, která expresní automatickou on-line likvidaci škod klientům nabízí. Naše aplikace sama vyhledá poškozené náhradní díly v katalozích, dokáže odhadnout rozsah servisních prací, a tak pomůže klientovi spolehlivě určit výši pojistného plnění. To vše v rekordně krátkém čase, tedy „na počkání“. Pokud klient s navrhovanou výší plnění souhlasí, uzavření pojistné události včetně převodu částky na účet klienta netrvá obvykle déle než 24 hodin,“ říká Karel Douda, manažer likvidace škod pojišťovny AXA a dodává: „Aplikace je určena především klientům, u kterých se poškození vozidla týká tzv. pohledových dílů. Automaticky ji mohou využít pro výpočet výše plnění z havarijního pojištění, ale i z tzv. povinného ručení.“

AXA02

Klient může detailně popsat rozsah a místo škody na automobilu

K ověření dat slouží zaslané fotografie, včetně fotografie pojištěného vozidla, tachometru, identifikačního čísla vozidla, řidičského oprávnění klienta a protokolu o nehodě. Aplikace je vytvořena pro použití jak na počítači, tak na tabletech a v chytrých telefonech - sama totiž rozezná, jaký přístroj klient používá a přizpůsobí se mu. V případě, že klient nebude souhlasit s výší pojistného plnění, resp. upřednostňuje „tradiční“ způsob šetření pojistné události, je možné se kdykoliv obrátit na nejbližšího pracovníka likvidace pojistných událostí pojišťovny AXA. Ten zabezpečí nejen dokumentaci škody, ale i výpočet finančního plnění. „Po úspěšném zvládnutí pilotní fáze, vstupujeme v těchto dnech do tzv. ostrého provozu. Navíc, a to je mimořádně dobrá zpráva, v řádu několika týdnů pak aplikaci zpřístupníme i našich klientům na Slovensku,“ uzavírá Karel Douda.

AXA

Zdroj: AXA pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články