Většina dotázaných finančních poradců (67 %) vidí převážně šance v oblasti digitální transformace obchodního procesu. Stejný podíl, tedy dvě třetiny, hodnotí (velmi) vysoko potenciál digitálních produktů a služeb ve finanční sféře. Šest z deseti poradců spatřuje největší impulsy digitalizace především v marketingu a v obchodu.
Individualizace a jednoduchost servisu
Velmi široce je zakořeněno mínění o všestrannosti: celých 81 % dotázaných poradců míní z vlastní zkušenosti, že zákaznicí (především ti do 30 let) požadují dnes různé kanály a cesty ke sjednání pojištění. Také individuální sestavení produktu hraje velkou roli (60 %), následované redukcí dosavadní servisní komplexity směrem ke zjednodušení (asi 50 %).
Mohlo by vás zajímat: Rakouští poradci odhadují potřeby zákazníků špatně
Rozšiřování finančního bohatství na prvním místě
Přes 84 % dotázaných finančních poradců vidí ve výběru odborných pracovních sil do finančních služeb (velmi) velkou výzvu pro budoucnost. Bezmála 80 % respondentů je toho názoru, že hlavním zájmem klientů je dlouhodobé rozmnožování jejich finančních rezerv. Na druhém místě mají klienti na mysli své finanční zabezpečení na penzi (59 %).
Komentáře
Přidat komentář