Mgr. Miroslav Šlehofer

Miroslav Šlehofer

Funkce: CRM Solution Manager, Analytics Data Factory

Již více jak 12 let se věnuje maximálnímu využívání dat zejména v oblasti CRM spolu s optimálním využíváním technologií.

Vystudoval Univerzitu Karlovu v Praze a již během studií se věnoval využíváním dat pro cílenější plánování marketingových aktivit a rozvoji  geomarketingových nástrojů v praxi. Zkušenosti z bankovnictví čerpal díky svému působení v týmu CRM a přímého marketingu, kde si osvojil moderní nástroje pro marketingovou automatizaci, včetně jejich rozvoje pro interní potřeby bank.  

Poté pracoval v nadnárodní společnosti v oblasti fraud consultingu, kde byl zodpovědný za rozvoj CRM divize, včetně monetizace dat z vlastní činnosti, tvorby nových produktů a řešení pro klienty skupiny. Od roku 2017 je členem týmu Analytics Data Factory se zodpovědností za CRM řešení a služby.

Související články