„Životní pojištění z pohledu samotného sjednání patří svým rozsahem k těm nejsložitějším produktům, a když jsme tento produkt připravovali, tak nalezení rovnováhy mezi jednoduchostí a co nejkomplexnějším poradenstvím pro nás bylo klíčové. Snažili jsme se nakonec o co nejjednodušší přístup, protože jsme nechtěli, aby se v tom klient takříkajíc ztrácel. Například první verze sjednavače obsahovala opravdu široké možnosti nastavení na základě detailních informací o klientovi a já jsem byl s touto podobou velmi spokojen. Když jsme ji však začali testovat na klientech, zjistili jsme, že se v tom ani za mák neorientují. V tu chvíli bylo naším úkolem nepřemýšlet jako pojišťováci, ale soustředit se čistě na proklientskou cestu. Aktuální podoba produktu je už velmi jednoduchá a lidsky pochopitelná,“ říká generální ředitel pojišťovny Simplea Martin Švec.
Mohlo by vás zajímat: Igor Rusinowski z UNILINK: INSIA nám pomůže být #1 mezi evropskými distributory
„Než jsme se do toho pustili, tak jsme si udělali důkladný výzkum celého trhu, v rámci něhož jsme se na zkoušku pojišťovali u jiných pojišťoven nabízejících obdobnou možnost sjednání. Prošli jsme si produkty nových, ale i tradičních pojišťoven a častokrát jsme narazili na nějaké omezení, kvůli kterému jsme si pojistku nedokázali sjednat. Úsměvné bylo, nebo to možná ani moc úsměvné nebylo, že se nám dokonce podařilo sjednat smlouvu, přestože jsme neprošli kontrolou AML a nic jsme nepodepsali. To nás opravdu překvapilo,“ doplňuje Martin Švec.
Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Deindustrializace Evropy
Komentáře
Přidat komentář