V současné obtížné době se jako pojišťovna soustředíme především na to, abychom i nadále fungovali v co největším rozsahu. Víme, že život se v Česku nezastavil a nad rámec našich povinností chceme i my přispět k tomu, abychom situaci společně zvládli.
Významným krokem nad rámec již realizovaných opatření je naše zapojení do kampaně #ChránímTebe, protože si uvědomujeme, jakou sílu televizní reklama má. V případě záměru, který tato kampaň přináší, ji vnímáme jako zásadně důležitou a užitečnou.
Mohlo by vás zajímat: Novým ředitelem divize KAPITOL Gold je Robert Vlášek
Byť je používání roušek a jiných prostředků k zakrytí dýchacích cest od 19. 3. 2020 povinné, považujeme za důležité informovat veřejnost o tom, že je třeba toto nařízení plně respektovat. Nošení roušky je v zásadě jednoduchý akt, pro Čechy však v takto plošné podobě věcí spíše netypickou. Proto se hodí to připomínat a podpořit lidi v jejich odpovědném chování.
V rámci kampaně #ChránímTebe jsme tedy nabídli k využití již nakoupený mediální prostor v televizi. Konkrétně se jedná o kanály TV Prima a TV Nova. Na těchto televizních kanálech tak dojde k nahrazení všech našich původních spotů informačními spoty kampaně #ChránímTebe. Pokud to situace bude vyžadovat, jsme okamžitě připraveni poskytnout náš mediální prostor pro tyto spoty až do konce března.
Komentáře
Přidat komentář