Z průzkumu KB Pojišťovny vyplynulo, že více než polovina dotazovaných (54 %) zažila v rodině těžkou situaci spojenou s vážným onemocněním, úrazem či dlouhodobou pracovní neschopností. Polovina z celkového počtu respondentů však nemá životní pojištění, které by je v takové chvíli podrželo. Dokonce 34 % nevědělo, nebo špatně uvedlo, s čím má takové pojištění pomoci.
Mohlo by vás zajímat: Jak správně doporučit pojistnou částku u rodinného domu?
Přitom produkt Moje jistota je rizikové životní pojištění bez investiční složky, takže je velmi jednoduché na sjednání, a navíc za velmi příznivou cenu. Klient platí pouze za pojistnou ochranu svých rizik a nehradí žádné další administrativní poplatky za sjednání či změnu pojistné smlouvy, ani měsíční poplatky za její vedení.
„Pojištění přináší klientům i další výhody, například co se týče právě již zmiňované pracovní neschopnosti. Pojistné plnění za pracovní neschopnost vyplácíme od prvního dne zpětně a zároveň po dobu pracovní neschopnosti zprošťujeme klienta od placení pojistného,“ uvádí výhody produktu David Leiss, ředitel Odboru produktový vývoj a komunikace KB Pojišťovny.
Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2021 v Česku dle oPojištění.cz
Samozřejmostí tohoto rizikového pojištění je flexibilita, takže jeho rizika je možné nastavit podle aktuální situace klienta a v jedné smlouvě mohou být spolu s dospělým pojištěny až čtyři děti. „Chceme našim klientům ulehčit život i v případě, kdy potřebují lékařskou asistenci nebo konzultaci, a proto nabízíme službu „doktor na telefonu“. A když už k nějaké pojistné události dojde, je její hlášení on-line prostřednictvím webových stránek KB Pojišťovny. Díky této možnosti dokážeme pojistnou událost vyřídit ve velmi krátkém čase,“ dodává David Leiss.
Mohlo by vás zajímat: Lukáš Kovanda: Ziskovost bank není mimořádná. Pouze se vrací rychle do normálu
Klienti, kteří si navíc sjednají životní pojištění KB Pojišťovny do konce listopadu, získají v případě vzniku závažného onemocnění dvojnásobné pojistné plnění. „Rozhodli jsme se pro klienty připravit tuto novinku, protože víme, že kromě dlouhého léčení vyžadují závažné nemoci často i následnou zdravotnickou péči – rehabilitaci, lázně, nejrůznější zdravotní pomůcky, pomoc pečovatelů apod. A právě v těchto situacích potřebují klienti mít dostatek peněz, které jim díky kvalitně nastavenému životnímu pojištění a dvojnásobné jistotě KB Pojišťovna poskytne,“ uzavírá David Leiss.
Rizikové životní pojištění pomůže klientům nejen v případě závažné nemoci, ale i úrazů – ať už jsou drobné, nebo závažné. Proto až do konce listopadu dostanou noví klienti rizikového životního pojištění navíc zdarma i plně vybavenou cestovní lékárničku a k tomu jako bonus leták s informacemi o první pomoci, který pojišťovna sestavila za odborné konzultace Českého červeného kříže.
Mohlo by vás zajímat: Devizové trhy v éře FinTechu
„Protože 71 % lidí vozí cestovní lékárničku s sebou na cestách, rozhodli jsme se pro tento dárek, který se jim bude hodit. Letáček s instrukcemi o poskytování první pomoci, který je součástí lékárničky, může pomoci i těm, kteří s řešením krizové situace nemají zkušenosti. A není jich málo – jen polovina dotazovaných v průzkumu uvedla, že má dostatečné znalosti první pomoci a uměla by ji správně poskytnout a třetina respondentů vybrala nesprávný postup resuscitace zraněného, který nedýchá. Takže pro ně se stane letáček rozhodně užitečným poradcem,“ dodala Alena Čurgaliová marketingová specialistka KB Pojišťovny.
Komentáře
Přidat komentář