„Zejména u pojištění velkých průmyslových majetků je spolupráce makléřů a pojišťoven nezastupitelná. Jsem velmi rád, že jsme v ní úspěšní a odráží se to i ve výsledcích této ankety. Toho bychom nemohli dosáhnout bez profesionálního přístupu všech našich kolegů, a to nejen z obchodu, ale také z underwritingu a risk managementu, správy smluv a zejména bez vstřícné a rychlé práce našich likvidátorů. Těm všem patří mé poděkování,“ ocenil výsledky ankety Martin Diviš, předseda představenstva a generální ředitel pojišťovny Kooperativa.
Mohlo by vás zajímat: Exkluzivní fotogalerie: Jaká byla Pojišťovna roku 2016?
Výborné postavení pojišťoven VIG ČR mezi pojišťovacími makléři potvrdily také výsledky České podnikatelské pojišťovny, která zvítězila v kategorii Autopojištění a druhé místo obsadila v kategoriích Pojištění průmyslu a podnikatelů, Pojištění občanů a třetí místo v kategorii Životní pojištění. Kooperativa a ČPP tak ve všech čtyřech hlavních kategoriích dosáhly pódiového umístění. Páté místo pak patřilo Pojišťovně České spořitelny v kategorii Životní pojištění.
Kooperativa osloví inovátory
Úspěch dosažený v anketě Pojišťovna roku však rozhodně neznamená, že by v Kooperativě usnuli na vavřínech. Pojišťovna totiž už začátkem května představila nabídku majetkového pojištění, rozšířenou o nové služby.
V rámci připojištění elektronických a strojních zařízení budov nově kryje i škody způsobené hackerskými útoky, nabízí připojištění rostlin a porostů na pozemku, prodlouženou záruku pro domácí spotřebiče či asistenční služby v případě hrozby způsobené včelami, vosami nebo sršni, nabízí i IT konzultace. Novou nabídku podporuje Kooperativa od 1. května také kampaní, která kontinuálně poběží až do 8. října. Informaci přinesl server www.mediaguru.cz
Mohlo by vás zajímat: Kooperativa, ČPP a Euler Hermes jsou vítězi v anketě Pojišťovna roku 2016
„Chceme představit Kooperativu jako moderní pojišťovnu 21. století, která je inovátorem na trhu. Humor a uvěřitelné životní situace, se kterými se mohou naší klienti ztotožnit, jsou pro nás stále hlavním tématem a kupříkladu v televizi vtipně dramatizujeme zranitelnost moderní domácnosti. Riziko je ukázáno, konec příběhu je dořečen. Co se týče konkrétní nabídky či informace, v komunikaci se opíráme o tři základní produktové pilíře: kybernetická rizika, vodovodní škody a pojištění skel,“ představil serveru hlavní sdělení Jindřich Skrip, ředitel Úseku marketingu a vývoje produktů.
Kampaní se snaží Kooperativa oslovit také novou cílovou skupinu inovátorů, kteří ovlivňují společnost v přijímání a osvojování novinek. Kampaň běží v televizi, outdooru a na internetu, v letním období se přidá komunikace na rádiu Impuls. V televizi jsou nasazeny celkem tři spoty – jeden 30s a dva 10s –, které jsou vysílány vždy v rámci jednoho reklamního bloku na stanicích skupiny Nova, Prima, ČT a Atmedia. V outdooru jsou využívány lavičky a roll-upy. V online prostředí se jedná o kombinaci klasických bannerů, videobannerů, nestandardních formátů a mobilních bannerů.
Pod kampaní je podepsána agentura We Are Ginger. V produkci společnosti Dawson, spoty režíroval Robert Hloz. O plánování a nákup médií se stará agentura Attention!Media. Facebook má na starosti 2Fresh. Reklamní kampaňové předměty zajistila agentura BlueArrow.
Komentáře
Přidat komentář