Mobilní aplikace poradci umožní náhled na pojistné smlouvy svých klientů


			Mobilní aplikace poradci umožní náhled na pojistné smlouvy svých klientů
1.4.2014 Tiskové zprávy

Pojišťovna České spořitelny jako první pojišťovna na našem trhu spouští od 1. dubna revoluční mobilní aplikaci pro finanční poradce, PČS asistenta. Poradci se budou moci kdykoliv podívat na detail smlouvy svých klientů přes mobilní telefon nebo tablet. V aplikaci najdou také informace z pojišťovny, aktuální formuláře a kontakty na specialisty v oblasti životního pojištění.

„Klienti se mě často ptají, jaká rizika mají skutečně pojištěna, kolik si mají doplatit na daně nebo jak je to s likvidací jejich pojistné události. Teď jim dokážu odpovědět během pár minut, potřebuji k tomu mít jen mobilní telefon s nainstalovanou aplikací a znát tři vstupní údaje o klientovi,“ chválí si PČS asistenta Zdeněk Šulc, makléř INSIA VITA s.r.o. „Skvělé je, že u nově uzavíraných smluv vím o všech nedostatcích a mohu se rychle postarat o jejich nápravu, stejně užitečné je vidět seznam dlužníků pojistného.“

Mobilní aplikace PČS asistent je určena pro finanční poradce, kteří sjednávají smlouvy Pojišťovny České spořitelny. Aplikaci si nainstalují do chytrého telefonu nebo tabletu přes zabezpečené rozhraní serveru pojišťovny. Poradci mohou nahlížet do detailů smluv svých klientů, a to po zadání tří vstupních údajů, jména a příjmení klienta, jeho data narození nebo rodného čísla, čísla smlouvy nebo nabídky. K získání náhledu na smlouvu klienta v cizím kmeni poradce potřebuje znát jméno, příjmení, rodné číslo a číslo smlouvy klienta.

„PČS asistent dává možnost rychle reagovat na dotazy klienta, je to v podstatě mobilní kancelář otevřená 24 hodin denně. V aplikaci navíc poradce najde také veškeré formuláře, informace o stavu nově uzavíraných pojistek a aktuality z pojišťovny,“ popisuje mobilní aplikaci Libor Mánek ředitel úseku externích sítí Pojišťovny České spořitelny. „Jde o velmi sofistikovaný moderní nástroj, od kterého si slibujeme kvalitnější servis pro poradce a v konečném důsledku i pro samotné klienty.“

Pojišťovna České spořitelny

Zdroj: Pojišťovna České spořitelny

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články