Pillow: 10 důvodů raketového růstu


			Pillow: 10 důvodů raketového růstu

Pillow pojišťovna se stala v roce 2020 nejrychleji rostoucí pojišťovnou v segmentu pojištění vozidel. Dle oficiální statistiky ČKP se počet pojištěných vozidel během minulého roku ztrojnásobil (ze 7 042 na 21 157). Jaké jsou důvody tohoto úspěchu?

Pillow na počátku roku představila první pojištění pod „polštářovou“ značkou. Při jeho konstrukci využila již existující výhody konkurenčních produktů, které se jí podařilo dále vylepšit, a zároveň přidala vlastnosti, které žádný jiný produkt na českém trhu nenabízí. Mezi deset nejdůležitějších vlastností z pohledu poradců a klientů patří:

  • Nejnižší počet výluk
    Naprosto revoluční pojistné podmínky na pouhých 7 stran mohly vzniknout pouze odstraněním nesmyslných omezení a výluk, které v tradičních produktech jsou běžně obsaženy.
  • Místo „balíků“ polštáře
    Pillow pojištění nepracuje se zastaralým dělením na povinné ručení, havarijní pojištění a doplňky. Každá situace má svůj polštář a záleží jen na poradci a klientovi, zda ho jedním kliknutím do smlouvy přidá nebo ne.
  • Nejlepší cena pro 2 milióny vozidel
    Chytrý matematický model stanovení ceny zahrnuje i počet ročně ujetých kilometrů. Díky tomu mohou poradci snížit cenu většině klientů, kteří najedí méně než 12 000 km ročně a u současné pojišťovny platí zbytečně vysoké pojistné.
  • Vstupní foto-prohlídka
    U havarijního pojištění je prohlídka vozidla prováděna pomocí mobilní aplikace. O jednoduchosti a oblíbenosti tohoto přístupu svědčí i to, že v žebříčku podobných aplikací pojišťoven patří Pillow první místo (měřeno v App Store 28.2.2021).
  • Fixní nebo nulová spoluúčast
    Zatímco u tradičních produktů je základem neférová procentní spoluúčast, Pillow pojištění pracuje pouze s fixní spoluúčastí. Navíc polštáře Střet se zvířetem, Krádež vozidla, Přírodní události mají spoluúčast nulovou.
  • Oprava v každém autorizovaném servisu
    V pojistné smlouvě lze jednoduše zvolit místo opravy v každém autorizovaném servisu dané značky vozidla. Klient tak může vozidlo opravit tam, kde ho jako nové koupil.
  • Bez rizika podpojištění
    U osobních vozidel bere pojišťovna určení obvyklé ceny vozidel pojišťovna na svou zodpovědnost. V podmínkách je tak kouzelná věta „garantujeme Vám, že v každý okamžik bude Vaše vozidlo pojištěno na jeho obvyklou cenu“.
  • Neomezený limit pro odtah i vyproštění
    Bezlimitní asistenční služby jsou hitem minulého i současného roku. U Pillow dokonce i v nejlevnějších variantách nenajdete finanční limit, ale vždy srozumitelný počet kilometrů odtahu v ceně, který vždy pokryje odtahový paušál.
  • Bezlimitní pojištění skel
    Jediný správný limit pojištění skel je takový, který vždy zaplatí celou opravu nebo výměnu skla. A přesně takový mají všichni klienti Pillow pojišťovny.
  • Bleskově rychlá likvidace
    Sázka na plně digitální přístup umožnila i vzdálenou prohlídku škody skrze chytrý telefon klienta. Díky tomu je například možné uzavřít škodu ještě ten samý den, kdy nastala. Nic podobného tradiční „analogová“ pojišťovna nemůže nabídnout. 

Mohlo by vás zajímat: Anketa osobností trhu: Jak se pojišťovnictví pere s pandemií koronaviru?


Ještě před rokem se zdálo, že v pojištění vozidel nelze nic nového a inovativního vymyslet. Pillow ukázala, že i tak tradiční produkt jako je pojištění vozidel lze udělat nově s využitím moderních technologií. Výsledkem je produkt s mnoha výhodami pro poradce a jejich klienty.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články