Startuje nový komunikační koncept Generali České pojišťovny


			Startuje nový komunikační koncept Generali České pojišťovny
4.11.2020 Tiskové zprávy

Generali Česká pojišťovna představuje zbrusu nový komunikační koncept RED a první kampaň toho konceptu REDITUDE. Koncept RED je postaven na hlavním vizuálním znaku pojišťovny – červené barvě – a s ní spojených asociacích, kterým jsou především srdce, duše a energie. V první fázi kampaně REDITUDE se pojišťovna zaměřuje na prezentování inovativnosti a zjednodušování. Komunikační koncept doplňuje nový claim S NÁMI V TOM NEJSTE SAMI. Kampaň REDITUDE odstartovala 2. listopadu v televizi a na sociálních sítích, následovat budou on-line média a outdoorové formáty.

Generali Česká pojišťovna spouští nový komunikační koncept RED. První kampaní nového konceptu je REDITUDE. Cílem je představit hodnoty a strategii značky.

GCP007-KV_ZELINARKA_red_kampan_vyska_01rt

REDITUDE prezentuje pojišťovnu jako celoživotního partnera, který klade důraz na empatii, péči, jednoduchost a inovace. A právě na jednoduchost a inovace se zaměřuje první verze TV spotu.

Ústředním atributem nového komunikačního konceptu RED i kampaně REDITUDE je sytě červená barva. Ta je spojována s empatií, ale i s pozitivní energií, a vyjadřuje tak přístup pojišťovny.

Následným spojením anglických slov “red” a “attitude” (červený přístup) vznikla první reklamní kampaň REDITUDE. Nový komunikační koncept pak představuje i zcela nový claim S NÁMI V TOM NEJSTE SAMI.

Kampaň REDITUDE odstartovala 2. listopadu na TV Prima a TV Nova a na sociálních sítích.

Následovat budou bannery a videa v on-line médiích, kampaň se objeví i v ulicích krajských měst, v obchodních centrech po celé ČR a v pražském metru.


Mohlo by vás zajímat: EIOPA dokončila včas návrhy k PEPP. Jaká je budoucnost penzí?


Fakta o kampani

  • Kreativní agentura: Dentsu mcgarrybowen Londýn
  • Lokální kreativní agentura: Isobar Česká republika
  • Produkční agentura: Castelli
  • Režisér: Liam & Grant
  • Fotograf: Marco Mori
  • Hudba: Your Turn od MGHTY
  • Zastoupené mediatypy: TV, online a outdoor média
  • Formáty: TV spoty, online videa, online bannery, web branding, sociální sítě, citylight vitríny, rámečky v metru

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články