Řešení pro lidi
Zatímco některé pojišťovny deklarují, že jsou kompletně digitální, často jde pouze o proces onboardingu, ale u jiných služeb a úkonů je v určité míře stále zapotřebí klasický papír. V customer experience to představuje zbytečný mezistupeň.
Platforma Insurance out of the Box (IooX) umožňuje přepnout do online módu zcela všechny administrativní úkony služeb životního i neživotního pojištění včetně zdravotnického underwritingu. Pokrývá tak komplexně frontend a backoffice řešení v jednom.
Společnou synergií dvou silných partnerů tak vzniklo několik benefitů: pro náročné klienty přináší IooX komfort, rychlost a jedinečné služby a pro pojišťovnu nové příležitosti, rozvoj služeb a expanzi.
Mohlo by vás zajímat: ČAP Insurance talk: U mikrofonu Alena Macková
Fokus na technologie
Implementace IooX v rakouských podmínkách trvala přibližně rok, šlo především o konfiguraci systémů a integraci.
Frontendová část platformy IooX je vybavená technologiemi podporujícími vektorové/digitální podepisování a OCR (optické rozpoznávání znaků). Poskytovaná je formou cloudu hardwarovou infrastrukturou od Asseco a integruje v sobě několik řešení třetích stran podporujících digitalizaci pojistně-obchodních procesů. Jedním z těchto řešení je Reflex pro automatizované a okamžité ocenění rizika v životním pojištění z dílny Hannover Re, dalším je řešení Signal pro efektivní řízení investičních rizik s cílem vytvoření rovnováhy mezi bezpečným investováním a investičním výnosem.
Samotné uzavírání pojistných smluv probíhá výlučně v online prostřední prostřednictvím makléřské společnosti Swiss Life Select. Pro tento účel byla nutná integrace platformy IooX s prodejním portálem této makléřské společnosti.
Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Co může po volbách „zatopit“ pojistnému sektoru?
„Evropská expanze YOUPLUS pokračuje. Společně s naším manažerským týmem YOUPLUS, nově přijatými rakouskými odborníky na pojištění a našimi partnery Swiss Life Select a Asseco jsme dále vyvíjeli naše platformové řešení. Opět se ukázalo, že spolu s našimi partnery jsme schopni vstoupit na nové trhy a vytvořit inovativní řešení do 12 měsíců. Speciální poděkování patří společnosti Asseco za jejich neustálou podporu a angažovanost v rozvoji evropského YOUPLUS,“ řekl Martin Vogl, předseda představenstva YOUPLUS Insurance International AG.
„Jde o naši první úspěšnou implementaci pojistného software v německy mluvící zemi. Pevně věřím, že tento projekt je jen začátkem naší další expanze v těchto zemích“, řekl Krzysztof Bondyra, ředitel Insurance Unit Asseco Central Europe.
V dalším období se očekává rozšiřování distribuční sítě YOUPLUS, což pro Asseco znamená další práce související s integrací prodejních portálů do platformy IooX.
Mohlo by vás zajímat: Michal Skořepa: ČNB tlačí na růst úrokových sazeb. Její snaha ještě zesílí!
Inovace je propojení už vymyšleného
Úspěšný příběh YOUPLUS s podporou Asseco je ukázkou přirozeného zapojení inovací do charakteru byznysu. Oběma je vlastní integrace proklientských strategií s přidanou hodnotou na jedné straně prostřednictvím řešení ušitých na míru na straně druhé.
Inovace totiž není jen hledání nových řešení. Projekt YOUPLUS je toho důkazem – spojili jsme už existující řešení do jedné platformy a tak přispěli ke zvýšení komfortu při práci s ní.
Komentáře
Přidat komentář