„Hledali jsme způsob, jak podchytit a efektivně využít všechny příležitosti kontaktu s klientem, ať už naším nebo potenciálním. Návrh společnosti Cleverlance spustit projekt založený na výměně know-how pouze za provizi ze smluv sjednaných prostřednictvím našeho klientského centra byl zajímavý. Navíc naše účast na projektu nevyžadovala žádnou investici, což se s ohledem na současnou dobu jevilo jako zvlášť přitažlivé,“ řekla k projektu Mgr. Renata Hucková, manažerka odboru klientského centra.
Samotný projekt je rozdělen do tří etap. Pilotní fáze je založena na analýze současného stavu a poskytnutí základní podpory pracovníkům klientského centra při nastavení procesů, výběru produktů, jejich definici pro prodej po telefonu, nastavení motivace, reportingu až po koučování operátorů. Po vyhodnocení pilotní fáze a ověření business case se projekt rozšíří na celé klientské centrum, čímž se přesune do druhé fáze. Činnost operátorů již bude podporována vybranými moduly aplikace Clever Call Center. Tyto moduly umožní zautomatizovat některé operace klientského centra, zrychlí práci operátorů a celkově zjednoduší řízení jeho provozu. Úkolem třetí fáze je „doladit“ proces do nejmenších detailů, plně ho automatizovat a generovat výnosy.
„Jsme rádi, že jsme našli cestu, jak můžeme v dnešní napjaté ekonomické situaci pomoci společnostem dosahovat jejich obchodních cílů, aniž by musely vynakládat další finanční prostředky. Nebojíme se rizika. Naši konzultanti mají bohaté zkušenosti a jsme přesvědčeni, že výhodnost spolupráce je oboustranná,“ doplňuje Petr Brňák, ředitel pro pojišťovny, průmysl a veřejný sektor společnosti Cleverlance.
Cleverlance
Komentáře
Přidat komentář