Mikropojištění součástí insurtechové revoluce?


			Mikropojištění součástí insurtechové revoluce?
16.12.2016 InsurTech

Společnost Synechron sídlící v New Yorku spustila aplikaci s názvem MyPossessions, která kombinuje mikropojištění s mobilními technologiemi a chytrými telefony. Tím umožňuje koncovým uživatelům tvořit inventář svých cenností, pojistit je dle potřeby a mít představu o svém majetku, účtech i pojistkách.

Přesto, že nám připadá stále nový a ultramoderní, pojem „mikropojištění“ spatřil světlo světa už v roce 1999. Spolu s myšlenkou ochrany před specifickými riziky a pomoci lidem, především těm s nižšími příjmy.

Možná nám ten koncept připadá stále nový proto, že pojistný trh se má v tomto směru ještě kam vyvíjet. Právě o to se snaží nová společnost kombinací známého konceptu s něčím tak moderním, jak jen to jde.

Viděli jsme nedostatek možností inovací mikropojištění, a zároveň i rychlý nárůst mobilních technologií a smartphonů. Pojišťovny to musely vzít v potaz,“ řekl Ashish Nangla, ředitel Synechronu. „Začlenění moderních technologií do stávajícího prostředí je nesmírně důležité pro udržení kroku s technologickým vývojem.

Smyslem aplikace je, že umožňuje uživatelům vytvářet soupis svých hodnotných věcí a pojistit je podle potřeby. Prostřednictvím aplikace mohou zákazníci také zobrazit svůj majetek (zapsaný a pojištěný), jeho cenu, pojištění, nároky, podmínky a informace o účtu. To jim umožňuje vytvářet a spravovat různé inventáře prostřednictvím jedné aplikace s pokročilou ochranou dat umístěných na cloudu.

Předpokládá se, že po modernizaci mikropojištění bude úrazové pojištění a pojištění majetku brzy následovat. To by mělo vyústit v rychlé a jednoduché mobilní prostředí napříč celým trhem.

Pojišťovnictví je zralé pro inovace. Spotřebitelé chtějí „mobile-friendly“ možnosti, které budou jednoduše dosažitelné z jejich smartphonů a tabletů. Proto považujeme výrobu mobilních aplikací v oblasti pojišťovnictví za budoucí trend. Čekáme, že spotřebitelé, makléři i firmy budou hledat nové aplikace pro další digitalizaci pojišťovnictví," věří Nangla.

Jste přesvědčeni, že koncoví zákazníci jsou na takové aplikace připraveni? Je hlad po nich skutečný, nebo jde stále jen o hudbu budoucnosti? Napište nám svůj názor.

Zdroj: Ibamag.com

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články