Willis Towers Watson: Investice do InsurTech neustále rostou


			Willis Towers Watson: Investice do InsurTech neustále rostou
6.11.2019 InsurTech, Technologie

Společnost Willis Towers Watson zveřejnila aktuální zprávu o celkových globálních závazcích v oblasti financování rozvoje sektoru InsurTech. Tyto závazky za tři čtvrtletí roku 2019 převýšily již jejich hodnotu za celý rok 2018 a během samotného třetího čtvrtletí 2019 překročila jejich celková hodnota 1,2 mld. USD.

Ze čtvrtletního přehledu společnosti Willis Towers Watson vyplývá, že ve 3. čtvrtletí 2019 bylo oznámeno 83 dohod, resp. obchodů, v celkové hodnotě 1,5 mld. USD. Proti předchozímu čtvrtletí činil přírůstek 6 %, a byla tak dosažena třetí nejvyšší čtvrtletí hodnota, pokud jde o investice do globálního rozvoje sektoru InsurTech.

Počet dohod vzrostl ve 3. čtvrtletí 2019 o 20 % a tím pádem bylo toto čtvrtletí prvním od 2. čtvrtletí 2018, kdy investice do InsurTech typu B2B byly vyšší než investice do rizikového kapitálu v oblasti distribuce. Willis Towers Watson dále zmiňuje, že pokračoval růst hodnoty investic do firem zaměřených na majetek a odpovědnost, který byl podpořen zvláště třemi obrovskými obchody finančně podporujícími společnosti Root Insurance, Hippo a PolicyBazaar.


Mohlo by vás zajímat: Martin Rotkovský: Hybatelem vývoje životního pojištění je demografie


Za 1.–3. čtvrtletí 2019 bylo globálně do 239 transakcí v sektoru InsurTech investováno celkem 4,36 mld. USD. To je hodnota, která je o 5 % vyšší než relevantní investice za celý rok 2018. Pokud jde o počet sjednaných transakcí, tak se jeví, že by měl být rovněž překonán výsledek docílený v roce 2018.

Andrew Johnston, který má ve společnosti Willis Towers Watson globální zodpovědnost za InsurTech, v souvislosti s výše uvedenými výsledky uvedl, že pokračující růst investic do InsurTech potvrzuje enormní roli, kterou musí v pojišťovnictví hrát technologie. Zdůraznil ovšem, že „se musíme vyhnout tomu, abychom se stali sektorem z toho unaveným a frustrovaným“. Podle Johnstona je sice InsurTech spíše o reklamních trhácích a podnikatelské kultuře než o vhodné technologii pro pojišťovny či zajišťovny. Díky nim ovšem lidé v celém sektoru hovoří pozitivněji o využívání technologie.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články