Poté, co klient zadá číslo pojistné události, jsou na webové stránce zobrazeny základní údaje o škodě, v jakém stupni vyřízení se škoda nachází a jsou zde zobrazeny všechny požadované a nedodané podklady, které jsou potřebné k jejímu rychlému vyřízení. Současně je možné zde podklady ke škodě přímo vložit nebo odeslat dotaz či požadavek pracovníkům Kooperativy.
„Výhod je hned několik: pohodlný a rychlý přístup klientů k informacím, možnost přímého vložení podkladů ke škodě z práce nebo z domova a zvýšení komfortu komunikace mezi pojišťovnou a klientem,“ vyjmenovává Alexejenko. Komunikace se použitím on-line náhledu na škodu zrychlí a tím dojde ke zkrácení doby likvidace (klient nečeká několik dnů, než mu přijde dopis s požadovanými podklady, pojišťovna nečeká několik dnů, než jí přijdou podklady od klienta). Systém bude dále rozšířen o emailovou komunikaci s klientem. Současně se využitím této aplikace zkrátí doba vyřizování průměrného hovoru v call centru Kooperativy, přičemž operátoři se budou moci v uspořeném čase věnovat dalším klientům, což by se mělo také odrazit v jejich spokojenosti.
Snaha poskytovat klientovi kvalitní informace sebou přináší zvýšené nároky na likvidační službu, především na rychlejší zpracování příchozích dokumentů. „Tato aplikace zkrátí dobu vyřizování škody minimálně o několik dnů, což se bezpochyby projeví na spokojenosti našich klientů. Je to další příklad toho, jak se v Kooperativě snažíme za pomoci moderních technologií zvýšit klientský komfort,“ uzavírá člen představenstva Kooperativy Konštantín Alexejenko.
Kooperativa
Komentáře
Přidat komentářfuj
POZOR NA POJIŠTOVNU Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group Jinými slovy řečeno:pojištění, a to zejména rizikové, je založeno na principu solidarity těch klientů, kteří nemají pojistnou událost nebo jimi oznámená škodná událost není pojišťovnou posouzena jako pojistná událost (např. z důvodu existence výluky z pojištění), s ostatními klienty pojišťovny, jimž bylo pojistné plnění z titulu pojistné události poskytnuto. Takže Vámi zaplacené rizikové pojistné ve výši ---------Kč (k oběma Vašim pojistným smlouvám) bylo použito na tento účel. OKRÁDAJÍ LIDI
poškozená vozidlem poj. u Kooperativy
5týdnů po nahlášení nehody,nebyla ještě moje pojistná událost vyřizena.