Klíč k úspěchu? Nezapomínat na klienta jen proto, že vše funguje


			Klíč k úspěchu? Nezapomínat na klienta jen proto, že vše funguje
27.7.2018 Téma

Cílem společnosti OK GROUP je především spokojený klient, a proto je nutné spolupráci s ním vždy rozvíjet. Slyšela jsem i názor, že je potřeba nejvíce investovat do vztahu, který nefunguje. Já si ale myslím, že bezproblémový klient si zaslouží stejnou, ne-li větší dávku energie. Právě proto, že je bezproblémový a spolupráce bývá obvykle i dlouhodobá, je nutné o tyto klienty náležitě pečovat a hýčkat si vzájemnou důvěru.

Ok group, jednorazovka

Součástí naší práce je přicházet ke klientovi s novinkami, a to nejen z důvodu, abychom se mu připomněli, ale především proto, že máme nastavenou vysokou úroveň poskytovaných služeb. Žádné novinky nám neuniknou a klient je tak o všem včas informován.

Samozřejmostí je i likvidace škod, tedy pomoc v momentě, kdy se klientovi něco nemilého přihodí. Všichni víme, že pro škody pracovní doba neplatí, proto dokáží naše klienty pozlobit i v neděli nebo uprostřed noci. A i v těchto chvílích musí klient vědět, že jsme tu pro něj. V podstatě se jedná o takový „manželský vztah v dobách dobrých i zlých“.

Často býváme zváni na akce našich klientů, kde dochází k neformálním setkáním také s jejich zaměstnanci, kteří leckdy svého makléře znají jen z loga na smlouvě. Pojišťovací sektor se tak stává přístupnějším, není pouze nutným zlem, jak občas slýcháme.

Domnívám se, že ve 21. století, i přes přítomnost vyspělé technologie, je nutné přistupovat ke klientům osobně, a to jak se znalostí jejich podnikání, tak i lidských preferencí. Měli bychom vědět, co je zajímá, nebo zda si zrovna nepořídili vzácného papouška nebo závodního koně, kterého bychom měli pojistit.

Naším prioritním úkolem je připravit pro klienta pojistný program na míru pro jakýkoliv hospodářský sektor dle jeho specifických potřeb a přání. A leckdy se opravdu jedná o zcela nestandardní požadavky!


Mohlo by vás zajímat: Zákon o distribuci pojištění prošel Senátem. Míří k prezidentovi


Dříve se vnímalo s despektem, že si celebrita či sportovec nechali pojistit své tělo. Dnes je trend zcela jiný. Vše je otázkou nabídky, poptávky a samozřejmě ceny. Sny, přání či vize mohou být spojeny s novými pojistnými produkty. Na nás je, abychom i tato přání dokázali našim klientům splnit. Kdysi jsem dostala otázku, zda se dají pojistit i sny, dnes bych s odpovědí nezaváhala a s úsměvem odpověděla, že nemožné dnes není zhola nic.

Smlouvy samotné žádnou důvěru mezi námi a klienty či partnery neprodukují, ale „Společná spolupráce a vzájemné poznání jeden druhého je, co vytváří důvěru“ (Konrad Adenauer).

Ing. Marieta Vodrážková Melichárková
ředitelka pobočky Praha společnosti OK GROUP a.s.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články