Konference FINfest: Cesta ke zvýšení výnosu z klienta


			Konference FINfest: Cesta ke zvýšení výnosu z klienta

Komplexní servis pro klienta – marketingová mantra, nebo realizovatelná skutečnost? Je vůbec jeden poradce schopen poskytnout kvalitní služby přes všechny finanční potřeby klienta? Není lepší cestou specializace? Na tato témata hledali odpovědi přední experti finančního trhu na konferenci FINfest v Konferenčním centru City na pražském Pankráci.

Po slavnostním přivítání organizátora Martina Viktory přednesl úvodní slovo předseda představenstva společnosti Partners Petr Borkovec. Komplexní servis pro klienta – marketingová mantra nebo realizovatelná skutečnost? Je vůbec jeden poradce schopen poskytnout kvalitní služby přes všechny finanční potřeby klienta? Není lepší cestou specializace? Profesionlizace poradů a zprostředkovatelů. Pohled do zahraničí. To byla témata, kterým se ve své uvodní řeči věnoval a která také určovala směr  následné panelové diskuze. Té se kromě Petra Borkovce zúčastnili statutární ředitel a předseda správní rady v Broker Consulting Petr Hrubý, produktový a obchodní ředitel M&M Finance Marek Macura a ředitel společnosti SAB servis Mojmír Urbánek.


Mohlo by vás zajímat: Zákon o distribuci pojištění a zajištění míří do Senátu


Po následující přednášce s příznačným názvem Soutěž krásy, v rámci které byly představeny nové aplikace, metodiky a nástroje, přišla na řadu další zajímavá panelová diskuze. Ta se zaměřila na problematiku komplexní péče, up-sellingu, cross-sellingu a srovnala realitu a praxi v oblasti pojištění. Byla prodebatována případová studie pojištění rodiny a rozvinula se diskuze na téma komplexní péče vs. specializace v oblasti pojištění. V rámci panelu vystoupili ředitelka odboru strukturovaný prodej UNIQA pojišťovny Ivana Ferová, ředitel úseku externích sítí Pojišťovny České spořitelny Libor Mánek, prezidentka EFPA ČR Marta Gellová, člen představenstva AEGON Michal Korejs, ředitel produktového managementu Broker Consulting Vladislav Herout a jako moderátor ředitel makléřské společnosti INSIA Ivan Špirakus.

Na řadě byla pak panelová věnující se investicím, kdy respondenti popisovali, co nabídnout vyváženému klientovi (50:50 akcie, dluhopisy) s horizontem 5–7 let pro jednorázovou investici 1 milion korun a pravidelnou investicí 10 tisíc měsíčně. Další panelová debata se zaměřila na financování bydlení ve smyslu dopadu transformace na poradce, klienty a banky.


Mohlo by vás zajímat: UNIQA: CEE patří k nejrychleji rostoucím regionům


Součástí konference byla také celá řada velmi zajímavých workshopů. Analytik finančních produktů ve společnosti Broker Trust Dušan Šídlo se například soustředil na revoluční metodiky pro srovnání životního pojištění. Zástupci společnosti SAB Peter Štofčík, Peter Kováčik a Mojmír Urbánek pak představili unikátní srovnávač neživotního pojištění a kupříkladu jednatel společnosti European Compensation Services Lukáš Kaplan nastínil ideální postup profesionálně zvládnuté likvidace pojistné události, která může přinést zástupy nových klientů.

Další prezentace se věnovaly finančním žánrům nesouvisejících s pojišťovnictvím. Uveďme alespoň hodnotnou přednášku nezávislého konzultanta Petra Jana Křena, který se podíval na důvody ztráty motivace poradců a manažerů. I pod skvělými výsledky totiž může podlě něj tikat časovaná bomba. Lektor obchodního telefonování Miroslav Princ vysvětlil, v čem se liší vyhledávání klientů od domlouvání schůzek a jak zajistit, abyste získávali víc klientů rychleji. A v neposlední řádě obchodní ředitel BROKER OFFICE Jiří Strouhal vysvětlil, jak se finanční poradce ochrání před novelou občanského zákoníku.

Více informací ZDE

Zdroj: FINfest

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články