Mohlo by vás zajímat: Bulharská EIG získala dceřiné společnosti ERGO v Rumunsku, ČR a Bělorusku
„Bez přehánění můžu říci, že to byla opravdu pořádná jízda. A upřímně si myslím, že to ještě zdaleka neskončilo. Docela se divím, že jsme si v tomto legislativním zápřahu našli čas a prostor na byznys a také na naše klienty. Konkrétně pro společnost INSIA se ta příslovečná regulatorní stavidla otevřela hned se začátkem roku, kdy jsme IDD museli implementovat na Slovensku, následovala směrnice GDPR a realizace IDD i v České republice. Tyto náročné a komplexní povinnosti významně otestovaly kvalitu práce centrály INSIA a osobně jsem přesvědčen, že nejen specialisté INSIA, ale i ostatní společnosti na trhu, v této obtížné zkoušce obstály,“ prozradil generální ředitel společnosti INSIA Ivan Špirakus.
„Přál bych si, aby rok 2019 byl ve všech ohledech klidnější než loňský rok. Trh se bude postupně sžívat se způsobem implementování IDD, protože stále máme před sebou spoustu nejasností a výkladových rozdílů."
Kupříkladu bych uvedl problematiku podstatné změny smlouvy, co všechno se musí zaznamenávat, zdali se musí, nebo nemusí poskytovat rada u některých změn v produktu životního pojištění, jak archivovat nabídky, které nebyly realizovaný, tady všude zůstávají nejasné otazníky,“ doplnil Ivan Špirakus.
V aplikaci Castbox lze podcast s ředitelem společnosti INSIA Ivanem Špirakusem najít ZDE.
Mohlo by vás zajímat: Euler Hermes: Ve dvou ze tří zemí vzroste letos index platební neschopnosti
Komentáře
Přidat komentář