Pojistné události očima klientů Allianz? “Perličky” letošního roku


			Pojistné události očima klientů Allianz? “Perličky” letošního roku
25.12.2018 Téma

Celý rok oznamují klienti Allianz pojišťovny den co den nové pojistné události. Hlášené škody nejsou nikdy nic příjemného, natož pak humorného, i tak se však do záznamů o jejich průběhu občas dostanou opravdové “perličky”.

  • “Dobrý den, já bych chtěl nahlásit, že jsem úplně blbej. Byl jsem na dovolené a nenapadlo mě nic lepšího než vylovit malou chobotničku a donést si ji do apartmánu. Dopadlo to tak, že musím hradit výmalbu celého pokoje, protože chobotnička vystříkla indigo na stěny.”

  • Operátor: “Uveďte, prosím, registrační značku vozidla nebo číslo vaší smlouvy.”
    Klient: “To nevím, ale mám červenou Fabii.”

Mohlo by vás zjajímat: Česká podnikatelská pojišťovna v roce 2019 změní složení představenstva


  • Operátor: “Máte na danou pojistnou událost nějakého svědka?”
    Klient: “Jo, je tady nějaký pan Čmuchálek, tak ten bude věrohodný.”

  • “Šel jsem na kontrolu se psem, ale protože si pořád kousal stehy a límec nepomáhal, dal jsem mu na hlavu kýbl. Před ordinací mě však předběhla nějaká paní, tak jsem ji upozornil, ať jde s jejím hafanem ven, protože není na řadě a můj byl na toho jejího popudlivý. Nejdříve nereagovala, a pak řekla, že její mazlíček nikoho nepokouše, protože nemá zuby. Já jsem jí ale odvětil, že ten můj zuby má. Když se z ordinace ozvalo: “Další!”, neváhal jsem a šel, aby mě zase nepředběhla. V tu chvíli ovšem můj pes vystartoval po jejím. Vláčel mě po podlaze jako na lyžích, takže jsem nemohl nic dělat. Čokl té ženy byl japonský a vypadal jako orangutan s dlouhatánskýma chlupama. Držela ho rukou, ale ta jeho srst tu ruku zakrývala. A protože můj pes šel po tom jejím, nepoznal, že pod těma chlupama je její ruka a kousnul jí. Kdyby ruku viděl, určitě by jí nekousnul.”

Mohlo by vás zjajímat: Zajímavost: Houstonské mrakodrapy zpomalily hurikán Harvey


  • Operátorka: “A za jaký servis voláte?”
    Technik: “Za servis *není rozumět*.”
    Operátorka: “DALBYCH?”
    Technik: “Ne ne, slečno, DAL BYCH říkáme jenom šéfovi.”

  • Klient: „Chci nahlásit škodu na skotu.“
    Operátor: „Na skle?“
    Klient: „Na skotu.“
    Operátor: „Pardon, říkáte na skle?“
    Klient: „Na krávě!!!“

  • “Jelikož jsem na dovolené nakonec neměla žádný zdravotní problém, ráda bych se zeptala, zda mohu získat zpátky své cestovní pojištění.” – vysokoškolačka z Prahy

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články