Štefan Tillinger: OK HOLDING se připravuje na expanzi


			Štefan Tillinger: OK HOLDING se připravuje na expanzi

Na finančním trhu vznikla silná skupina – OK HOLDING, která velmi rychle roste, jak v obratu, tak v počtu společností a aktivit, které zaštiťuje. Sešli jsme se se Štefanem Tillingerem, který je v rámci tohoto uskupení zodpovědný za strategii rozvoje.

Působíte ve výboru, který se stará o strategii rozvoje OH HOLDING. Jaké jsou vaše kompetence a kdo jsou členové tohoto výboru? 

V uplynulých letech se jednotlivé společnosti OK HOLDING velmi rychle vyvíjely, rozšiřovalo se i celé uskupení a vyvstala nutnost především využívat maximálně synergií mezi všemi společnostmi. Bylo nutné začít řešit věci jako je rozvoj IT, centrální nákup, ale také cross selling a nové příležitosti. To samozřejmě nešlo a nejde bez zapojení lidí, kteří tyto naše společnosti řídí, nebo se na jejich fungování významně podílejí. Navíc máme celou řadu projektů, které se nám zdají být důležité, nebo zajímavé z pohledu dalšího růstu, takže bylo potřeba najít platformu, kde bychom se o těchto věcech v dobrém pohádali a rozhodli, jak s nimi dál naložíme.


Mohlo by vás zajímat: Jaroslav Daňhel: Tahounem růstu je neživotní pojištění


Součástí naší strategie vždy byla otevřená komunikace, ať už s našimi partnery nebo médii, nicméně o mediální komunikaci jsme se starali méně. Což mě osobně mrzelo, protože existuje celá řada významných projektů v rámci uskupení OK HOLDING, které si zcela jistě zaslouží více pozornosti než některá mediální sdělení, která jsem zaznamenal na různých portálech orientovaných na finance.

Ve výboru jsou kromě části akcionářů z jednotlivých společností zastoupeni i kolegové, kteří se podílí na přímém řízení rozhodujících oblastí. Osobně si myslím, že jsme propojili velké profesní zkušenosti lidí v našem uskupení, což umožní rychlejší a efektivnější rozhodování o strategickém cílení.

Mluvil jste o realizovaných projektech. Můžete některé zmínit? 

Jistě. Mezi ty poměrně starší patří například aplikace CARkulka, partnerská síť OK BROKERS a úplně nová aktivita – vznik společnosti OK PROFIT. Pokud jsem použil označení starší, myslel jsem tím to, že běží už více než rok. U nás je rok velmi dlouhá doba. Chystáme také nové akvizice, protože růst nemusí být pouze intenzivní. Pokud vidíme nějakou zajímavou příležitost, zkoumáme i tyto možnosti.

K čemu slouží aplikace CARkulka? 

CARkulka je název námi vyvinutého sjednavače pro pojištění motorových vozidel. A to jak pro povinného ručení, tak i pro havarijní pojištění. V loňském roce jsme se zabývali otázkou, jak tuto oblast obsluhovat, protože pojištění motorových vozidel pořád tvoří cca 50 % předepsaného pojistného na celém trhu neživotního pojištění, a pro naše obchodníky znamenalo stále vzrůstající časovou zátěž.


Mohlo by vás zajímat: ČKP: V roce 2017 přibylo 236 tis. pojištěných vozidel


Pryč jsou totiž doby papírových sazebníků. Téměř každá pojišťovna dnes nabízí pojištění on-line. Klienti chápou toto pojištění jako komoditu, chtějí srovnání a možnost volby. Proto jsme se rozhodli, že musíme tuto oblast uchopit tak, abychom práci našim spolupracovníkům a partnerům maximálně zjednodušili.

Určitě to stojí za samostatný článek, ale pokud dovolíte, pak jen pár výhod: na jedno zadání nabídka od 10 pojišťoven, stačí zadat registrační značku a vyplní se automaticky typ vozidla, objem motoru a výbava – dochází k dekompozici VIN, automaticky se vozidlo ocení a ihned máte nabídku i na havarijní pojištění. Sjednavač je automaticky zdarma k dispozici i členům partnerské sítě OK BROKERS

Zdroj: oPojištění.cz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články