Pojišťovna Aegon Life plánuje v Indii investovat do digitálních technologií v příštích dvou až třech letech zhruba 30 mil. USD, což nasvědčuje tomu, že bere rostoucí retailový online prodejní kanál jakou součást své strategie, aby se stala společností přímo komunikující se zákazníky, resp. společností „přímého“ prodeje.
Na tento retailový obchod se pojišťovna Aegon Life zaměřuje s ohledem na budoucí podmínky udržitelného rozvoje v pojišťovnictví. Trendy jí potvrzují, že lidé se nyní začali dívat na životní pojištění jako na ryzí životní pojištění a nikoli jako na možnost pro investování. Registruje, že mnoho lidí vyhledává na internetu. Nakupuje sice jen malé procento z nich, ale dochází k tomu. Proto bude investovat zhruba 30 mil. USD do digitálních technologií v příštích dvou až třech letech.
Tato pojišťovna také změnila svoji strategii, aby se stala společností „přímého“ prodeje. V srpnu 2016 opustila prodej přes zástupce, tj. pojišťovací zprostředkovatele, jichž měla kolem 6000. Skončila taktéž s prodejem přes telefon, v důsledku čehož se hlavní prodej o něco snížil. Klíčová však je nová strategie „přímý“ prodej online. Vůdčí idea spočívá v přímém kontaktu se zákazníkem za podpory technologií.
Pojišťovna Aegon Life investuje také hodně do digitálního marketingu, stejně jako do analytiky. V letošním roce má pojišťovna zatím poměr mezi vyřízenými (resp. uhrazenými) a nahlášenými pojistnými událostmi 100 %, což podle ní též znamená, že zákaznící jsou si více vědomi toho, co nakupují.
Pozoruhodné jsou i některé další údaje. Například míra udržení zákazníků se pohybuje kolem 94 %. Pojišťovna zahájila pojišťovací činnost v Indii v roce 2008 a jejím cílem je dostat se do černých čísel a být ziskovou. Pojišťovna s plným názvem Aegon Life Insurance Company Ltd. je společným podnikem pojišťovny Aegon, sídlící v Nizozemsku, a indického mediálního konglomerátu Bennett Coleman & Company Ltd. Sídlí v Bombaji a má v celé Indii nyní přes 440 000 zákazníků.
Komentáře
Přidat komentář