Podle Financial Times, bude společnost po nových klientech chtít, aby při vyplňování údajů do pojistné smlouvy, uvedli i jednu z 15 nabízených charitativních organizací. Klienty se stejným výběrem, bude spojovat do speciálních fondů, z nichž bude vyplácet i pojistné částky. Pokud na konci roku ve fondu zbydou finance, pošle částku uvedené charitativní organizaci.
Samozřejmě, že projekt musí generovat finance na provoz. I nadále bude platit, že pro svůj provoz si ponechá 20 % ze zaplaceného pojistného.
Lemonade staví svůj postup na teorii, že pojišťovnu jejíž klienti se přímo podílejí na charitativní činnosti se klienti nebudou snažit podvést. Zakladatel a generální ředitel Lemonade Daniel Schreiber tvrdí, že velká část podvodného jednání klientů plyne z toho, že klient se cítí být ve sporu s pojišťovnou a má pocit, že má právo si popis škodní události přikrášlit. Pokud však klient svým férovým přístupem k pojistné události, přispěje navíc ještě na charitu, spíš si nekalé jednání rozmyslí.
Mohlo by vás zajímat: Nový start-up Lemonade přichází na trh s Peer-to-Peer pojištěním.
Při sjednávání pojistky si klienti budou moci vybrat z 15 charitativních organizací a případně i nominovat organizace nové. Třeba i lokální malé charity z jejich okolí. Na velikosti zde nezáleží. Mezi vybranými patnácti je například Červený kříž, nebo UNICEFF.
Lemonade má ve svém směřování velkou podporu. Za poslední rok do ní investovaly takové společnosti jako XL Innovate, či Sequoia Capital a dokonce Lemonade získala i zajištění od Lloyd’s a Berkshire Hathaway.
Komentáře
Přidat komentář