S podobnou nabídkou přichází i Stuttgarter Versicherung AG, která letos na jaře uvedla na trh produkt s názvem „Pomoc rodině Plus“. Zaručuje klientům v případě úrazu rozsáhlé a okamžité finanční plnění, 24hodinový servis a rodinným příslušníkům žijícím ve společné domácnosti pomoc při obstarávání nákupů a pochůzek, doprovod postiženého k lékaři a ještě mnoho dalšího.
„Nebyrokratická, praktická a především rychlá“, komentuje pojišťovna alternativu rodinné péče o domácnost. Pojišťovna vyřídí všechny důležité činnosti a to až do šesti měsíců po úraze.
A to ještě není všechno. Jedním ze stavebních prvků nových produktů je i „Asistence při rehabilitaci“. Vznikla jako součást produktu „Unfall Easy“. V případě, že klientovi hrozí poloviční a vyšší invalidita po úraze, obsahuje pojistný balíček i služby specialisty – rehabilitačního manažera, který poskytne klientovi cenné rady při rehabilitaci. Kromě optimálního odborného léčení má tak klient možnost se s jeho pomocí vrátit do normálního života.
Pojišťovna přebírá i úhradu za služby rehabilitačního manažera a zaplatí a expertní rady – a to až do dvou let od úrazu. K tomu vyplácí těžce postiženým klientům 1 500 eur měsíčně a to až do šesti měsíců po úrazu.
V pomoci klientům jsou ještě mnohé další věci, jako například za přestavbu automobilu uhradí pojišťovna částku až do 15 000 eur, položka do 20 000 eur může pomoci k získání nové profesní kvalifikace a až 30 000 eur je pojišťovna ochotna uhradit za přestavbu bytu (nebo domu) pro bezbariérový přístup.
Z VersicherungsJournal přeložila DJ
Komentáře
Přidat komentář