Od října 2019 vystupují německá on-line pojišťovna AllSecur a nizozemská on-line pojišťovna AllSecur pod jménem Allianz Direct. Koncem tohoto roku a v prvním čtvrtletí 2021 k brandu Allianz Direct přibydou ještě společnosti Genialloyd v Itálii a Fénix Directo ve Španělsku. V zájmu propagace těchto spojení obstaral Allianz Direct globální sportovní ikonu, aby se stala jejich ambasadorem.
Mohlo by vás zajímat: IE reaguje na konzultaci EIOPA: Rovné tržní podmínky jako imperativ
Atleta Usaina Bolta není třeba příliš představovat: osminásobný olympijský šampion, jedenáctinásobný mistr světa a světový rekordman v běhu na 100 i 200 metrů. Pokud někde chtěli při své atletické události pozvat Usaina Bolta, museli si pořadatelé připravit startovné ve výši okolo půl milionu USD. Největší hvězda sportu tohoto desetiletí ukončila kariéru v roce 2017. Podle zástupců Allianz Direct bylo cílem náboru Usaina Bolta do reklamních spotů zdůraznit mezinárodní charakter značky a oslovit opravdu co nejširší veřejnost. Kooperace je navíc zcela v souladu s rolí mateřské společnosti Allianz, která se od roku 2021 stane celosvětovým pojišťovacím partnerem olympijského a paralympijského hnutí.
První reklama se objevila letos v březnu. Podle pojišťovny zdůrazňuje reklamní komunikace s Boltem podobnou rychlost, s níž lze sjednat pojištění auta. Proto k zahájení tradiční podzimní sezóny změn pojistitele v pojištění vozidel byly natočeny nové reklamní klipy s Usainem Boltem. Kvůli globální pandemii COVIDU-19 ale musely štáby pracovat distančně. Nejprve byly některé záběry do spotů natočeny v Nizozemí s dublérem Usaina Bolta před takzvanou zelenou stěnou. To umožňuje velmi intenzivní postprodukční zásahy a zpracování. Osoby vystupující před zeleným pozadím se pak technicky přenesou do reálného prostoru. Práce s dublérem samozřejmě umožňovala také mnohem více změn a zásahů režiséra i při samotné práci kameramana.
Mohlo by vás zajímat: Němečtí pojistitelé požadují větší státní podporu pro zemědělce
Poté už byla připravena klapka pro samotnou star na Jamajce. Druhý produkční tým dostal z Nizozemí přesné pokyny, co je třeba natočit přímo s legendou Boltem. Nakonec nastala práce pro specialisty, aby záběry z obou míst „namixovaly“ tak, aby vynikl hlavní hrdina a vznikl jeden otický celek. CEO Allianz Direct práci pochválil: „Jsme hrdí na to, že jsme i za aktuálně ztížených podmínek přivedli na svět další kampaň s Usainem Boltem. Stejně jako Allianz Direct byl i on ochoten přizpůsobit se operativně změněným podmínkám a jeho výkon byl profesionální a inovativní.“
Komentáře
Přidat komentář