Pavel Řehák: Direct letos představí podstatné produktové inovace


			Pavel Řehák: Direct letos představí podstatné produktové inovace
11.2.2020 Pojistný trh

Jaký byl průběh uplynulého roku optikou pojistného trhu a jaké budou klíčové momenty roku 2020? V dnešním zamyšlení představí své postřehy Pavel Řehák, předseda představenstva Direct pojišťovny. 

Pro Direct byl rok 2019 dalším rokem růstu, inovací v produktech a službách. Přiblížili jsme se k hranici 2 miliard Kč pojistného a počet našich klientů přesáhl 320 tisíc. A to mi dělá radost největší, protože je to důkazem, že nám lidé dávají důvěru. Současně si všímáme, že si u nás lidé pojišťují nejen auto, ale také majetek, své domy nebo byty, cestují s námi do zahraničí, pojišťují si u nás své podnikání.

Jsme jejich hlavní pojišťovnou, která je chrání ve všech aspektech života a která se je snaží neustále pozitivně překvapovat. Současně se Direct rozvíjí neustále i vnitřně. Přestože jsme větší, naše týmy čítají více lidí, držíme si zdravou kulturu a hodnoty, na kterých Direct vznikl.


Mohlo by vás zajímat: ČAP: Pojišťovny odhalily pojistné podvody v hodnotě 1,133 miliardy Kč


Rok 2019 byl pro nás přelomový především v tom, že jsme si poprvé připustili, že nechceme měnit jen český trh, ale že chceme hrát mistrovství světa. Letos budeme ukazovat, že to myslíme vážně. Abych byl konkrétní – už ke konci minulého roku jsme pracovali na tom, abychom dodávali mimořádný zážitek v likvidaci pojistných událostí, abychom byli i v této oblasti rychlá, spolehlivá a přátelská pojišťovna.

Letos budeme dělat totéž. Ale přineseme také několik podstatných produktových inovací, které odhalíme už na začátku druhého kvartálu. A bude to převratné pro český trh pojišťovnictví. Vlastně si troufám tvrdit, že i pro ten evropský. Posílíme také v osobním kontaktu s klientem – v Brně již brzy otevřeme pobočku kavárenského typu, kterou máme také v Praze a Plzni. A je možné, že se nově ukážeme i v některém z dalších měst.


Mohlo by vás zajímat: Jaroslav Daňhel: Rok 2020 ve stínu Brexitu a negativních rozhodnutí vlády


Těšit na novinky a jednoduché řešení se mohou ale i naši online klienti. Ostatně online prostředí je pro nás od začátku existence cestou, jak co nejvíce usnadnit lidem sjednání pojištění nebo komunikaci s námi. A proto letos zapracujeme na tom, abychom na našem webu byli ještě přátelštější a srozumitelnější.

Pavel Řehák
předseda představenstva Direct pojišťovny

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články