ČPP: Asistenční služby majetkového pojištění zajistí instalatéra i elektrikáře


			ČPP: Asistenční služby majetkového pojištění zajistí instalatéra i elektrikáře

Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) představuje svou podzimní kampaň, která se soustředí na majetkové pojištění a výhody asistenčních služeb. V nabídce ČPP přibyla nová pojistná nebezpečí, proti kterým pojišťovna své klienty ochrání a v rámci vylepšení produktu Domex+ dochází také k aktualizaci vybraných limitů pojistného plnění. Klienti ocení také navýšené limity asistenčních služeb a nově se asistence vztahují také na poruchy fotovoltaických elektráren.

Cílem kampaně je veřejnost upozornit na všechny výhody majetkového pojištění a zejména asistenčních služeb. „Lidé totiž mnohdy ani nevědí, na co všechno se dá pomoc pojišťovny v rámci asistenčních služeb majetkového pojištění využít,“ říká Jolana Kolaříková, marketingová ředitelka ČPP. „Asistenční služby pomohou řešit domácí nehody zprostředkováním odborníka. Například pokud si zabouchnete dveře, pojišťovna vyšle zámečníka nebo zajistí instalatéra kvůli prasklé trubce. Kvalitní asistence jsou vždy dobrý nápad, v případě nehody vám odpadne mnoho starostí. Jednoduše zavoláte na linku 1220 a pojišťovna vše zařídí,“ doplňuje Kolaříková.


Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2022 v Česku dle oPojištění.cz


Co jsme si pro klienty v podzimní kampani připravili? V pojištění staveb je limit nově až do výše 50 milionů korun a přibyla také nová pojistná nebezpečí, a to havárie rozvodů a ztráta nájemného. V pojištění domácnosti čeká na klienty rozšířená územní platnost – u kočárků, zdravotních pomůcek nebo věcí v uzamčeném automobilu se pojištění nově vztahuje na celé geografické území Evropy. V pojištění odpovědnosti přibylo pojištění odpovědnosti nájemce věci nemovité a nové limity pojistného jsou ve výši 30, 40 a 50 milionů korun. U asistenčních služeb došlo ke zvýšení limitů na 7 tisíc na asistovanou událost, resp. na 15 tisíc korun u Domácí asistence Plus. Nově ČPP asistuje také nefunkčnost garážových vrat, závady fotovoltaických elektráren, zajištění ochrany nezabezpečeného majetku nebo zapůjčení náhradního spotřebiče.

Pat a Mat v reklamním spotu zažijí katastrofu, naštěstí mají pojištění u ČPP

V reklamním spotu na podporu kampaně využijí asistenční služby také tradiční maskoti ČPP Pat s Matem, kteří řeší jednu katastrofu za druhou, z nesnáze je vyvede až asistenční služba ČPP. „Celý příběh reklamního spotu je založen na tom, že se domácnost Pata a Mata doslova zblázní. Při zapojení nabíječky dojde ke zkratu, žaluzie jezdí nekontrolovatelně nahoru a dolů, robotický vysavač jezdí po stěně a dojde i k prasknutí bojleru. Pat a Mat vyběhnou ven z domu, jenže si zabouchnou dveře. Situaci vyřeší příjezd zámečníka, elektrikáře a instalatéra, které vyslala pojišťovna v rámci asistenčních služeb. Příběh končí samozřejmě šťastně a Pat a Mat mohou v klidu popíjet drink v obývacím pokoji, který jim doveze chytrý vysavač,“ představuje příběh Jolana Kolaříková.


Mohlo by vás zajímat: 2Q 2023:  Lloyd´s má zisk před zdaněním 3,9 mld. £. Daří se i Prudential plc


Jak vznikala kampaň, a kde ji uvidíte

Na kampani, jejímž heslem je „Vracíme věci do pořádku“, se kreativně podílela agentura Espresoo a natáčení spotu zajistila společnost BoBa STUDIO. Nákup TV a online médií zprostředkovala agentura PHD, podporu na sociálních sítích pak zastřešuje agentura Social Sharks. Na kampani se podílel nejen Úsek marketingu, ale také sekce vývoje a metodiky neživotního pojištění a Odbor retailového obchodu.

K propagaci využije ČPP nejen televizní kanály Media Club a Nova Group, kde budou diváci moct vidět televizní spot a také formát tzv. superinjektáže. Dalším významným kanálem bude komunikace prostřednictvím vyhledávací a bannerové reklamy na Googlu a Seznamu, doplněné kampaňovým spotem na Youtube a ČSFD. Samozřejmostí bude také obsah ke kampani na profilech ČPP na sociálních sítích, v tištěných médiích, rozhlasovém vysílání a outdoorových plochách po celé republice.


Mohlo by vás zajímat: Jaké jsou základní trendy vztahující se k riziku vzniku požárů?


Reklamní spoty s Patem a Matem vznikají díky jedinečné technologii stop-motion animace. Tato technika spočívá ve fotografování fyzických modelů postav a objektů v malých krocích, přičemž mezi jednotlivými snímky se tyto modely mírně upravují, aby vytvořily dojem pohybu.

Všechny novinky naleznete ZDE.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články