Česká pojišťovna vytvořila pro makléře unikátní specializovaný tým, který se soustřeďuje především na administrativní pomoc. Tým vyškolených pracovníků pomáhá například při vyřizování neinkasních intervencí, s dohledáním bonusů, řešením reklamací provizí a s mnohým dalším. Tento tým doplnil stávající servisní jednotky pro makléře, které poskytují rychlé konzultace k novým i stávajícím pojistným smlouvám včetně vytváření obchodních nabídek a jiné činnosti.
Toto řešení přináší výhody především v rozšíření a zkvalitnění služeb jako je prodloužení dostupnosti v pracovních dnech (8-20 hod), nebo možnost přímé komunikace s konkrétními pracovníky. Díky těmto osobním vazbám se zrychlila a zkvalitnila především administrativní podpora.
„Model funguje už od července minulého roku a každodenní praxe ukazuje, že to byl krok správným směrem. Potvrzuje se, že dobrý odborný servis, individuální přístup a rychlé reakce jsou důležitými aspekty tohoto projektu,“ hodnotí novinku České pojišťovny vrchní ředitel Úseku podpory makléřů, Michal Řezníček.„Dobrá spolupráce s pojišťovacími makléři je klíčová pro každou pojišťovnu, proto je pro nás maximální podpora práce makléřů velmi důležitá. Naším cílem v tomto směru vystupovat jako obchodní partner, na kterého je možné se vždy spolehnout,“ dodává Řezníček.
Komentáře
Přidat komentář