Česká Pojišťovna maximálně vychází vstříc makléřům


			Česká Pojišťovna maximálně vychází vstříc makléřům

Makléři mají na pojistném trhu nezastupitelnou roli - speciálně v případě komplexních pojištění společností, firem a průmyslových nebo zemědělských celků. Jedním z rozhodujících faktorů, jako u každého obchodu, je vysoká odbornost a kvalita služeb, které může makléř svému klientovi nabídnout. Možnost doporučit vhodný pojistný produkt je přímo závislá na informacích, které je schopna pojišťovna o produktu a o celém procesu pojištění poskytnout.

Česká pojišťovna vytvořila pro makléře unikátní specializovaný tým, který se soustřeďuje především na administrativní pomoc. Tým vyškolených pracovníků pomáhá například při vyřizování neinkasních intervencí, s dohledáním bonusů, řešením reklamací provizí a s mnohým dalším. Tento tým doplnil stávající servisní jednotky pro makléře, které poskytují rychlé konzultace k novým i stávajícím pojistným smlouvám včetně vytváření obchodních nabídek a jiné činnosti.

Toto řešení přináší výhody především v rozšíření a zkvalitnění služeb jako je prodloužení dostupnosti v pracovních dnech (8-20 hod), nebo možnost přímé komunikace s konkrétními pracovníky. Díky těmto osobním vazbám se zrychlila a zkvalitnila především administrativní podpora.


Model funguje už od července minulého roku a každodenní praxe ukazuje, že to byl krok správným směrem. Potvrzuje se, že dobrý odborný servis, individuální přístup a rychlé reakce jsou důležitými aspekty tohoto projektu,“ hodnotí novinku České pojišťovny vrchní ředitel Úseku podpory makléřů, Michal Řezníček.Dobrá spolupráce s pojišťovacími makléři je klíčová pro každou pojišťovnu, proto je pro nás maximální podpora práce makléřů velmi důležitá. Naším cílem v tomto směru vystupovat jako obchodní partner, na kterého je možné se vždy spolehnout,“ dodává Řezníček.


Česká pojišťovna

Zdroj: Česká pojišťovna

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články