Allianz už popáté potvrdila svou pozici světové jedničky v pojišťovnictví


			Allianz už popáté potvrdila svou pozici světové jedničky v pojišťovnictví

Hodnota značky Allianz, která byla již pátým rokem po sobě vyhlášena světovou jedničkou mezi pojišťovnami podle žebříčku Best Global Brands společnosti Interbrand, vzrostla za jeden rok o 11,5 % na 20,85 miliardy USD.

Allianz překonala hranici 20 miliard poprvé a posunula se tak o tři místa nahoru na 31. pozici, přičemž se zařadila mezi nejrychleji rostoucí globální značky. Tyto výsledky jsou také důkazem, že Allianz z hlediska růstu překonává své přímé konkurenty i celé odvětví.


Mohlo by vás zajímat: Dalších pět let České asociace pojišťoven. Počátky globalizace a digitalizace


„Naše pozice v žebříčku Best Global Brands je vůbec nejsilnější, co kdy byla. To potvrzuje rostoucí sílu značky Allianz a důvěru, kterou nám věnují zákazníci, agenti, makléři, obchodní partneři a zaměstnanci,“ řekl Bernd Heinemann, ředitel pro strategii, marketing a distribuci skupiny Allianz SE.


Mohlo by vás zajímat: Michal Šimon: Pojištění majetku lidé vnímají i jako službu


„Být pojišťovnou číslo 1 je jen začátek. Allianz se dívá za hranice odvětví a snaží se konkurovat nejhodnotnějším značkám světa. V této lize mají všichni hráči jedno společné: hluboké porozumění hodnotě, kterou jejich značky přinášejí jejich podnikání,“ dodal Bernd Heinemann.

Další informace najdete  na stránkách Skupiny Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články