Asistenční služby Allianz řeší nejčastěji zabouchnuté dveře, vyhánějí ale i z domů krysy a potkany


			Asistenční služby Allianz řeší nejčastěji zabouchnuté dveře, vyhánějí ale i z domů krysy a potkany
26.5.2015 Pojistný trh

Domácí asistence – pojem, který před deseti lety ještě nikdo neznal, natož pak službu, která se pod ním skrývala. Jako první ji na českém trhu ke svému majetkovému pojištění zavedla Allianz a v počátku jejího fungování evidovala asistenční služba 71 zásahů ročně.  V loňském roce jich bylo už skoro 50x více – 3417. Za celou dobu její existence pak vyjížděli pracovníci asistenční služby celkem k 10 681 případům. „Mezi řemeslníky, které klienti požadovali nejčastěji, patřili instalatéři, kteří opravovali zhruba třetinu veškerých škod. Jejich běžnými případy byly buď prasklé stoupačky, nebo jiné rozvody, ucpané odpady nebo nefunkční WC. Na druhé příčce se v počtu zásahů umístili zámečníci a na třetím opraváři elektrospotřebičů,“ vypočítává Martin Černík z Allianz Assistance. Na dalších příčkách pak byly služby topenářů a elektrikářů, naopak nejméně vytíženým řemeslníkem byl plynař, pokrývač a sklenář.

Přidejte na komentář

 

Pozn.: položky označené * jsou povinné.