Asistenční služby Allianz pojišťovny využilo vloni přes 17 tisíc klientů

26.1.2011
Produkty
Během loňského roku kontaktovalo kvůli asistenci Allianz pojišťovnu 17 a půl tisíce lidí a po celém světě zajišťovala 2220 asistenčních zásahů. V meziročním porovnání se počet kontaktů zvýšil o téměř tři a půl tisíce.
Reagujete na komentář
Paštinský Jan, 1. 2. 2011
Nedosažitelná asist. služba
Po nehodě jsem opakovaně volal na několik
čísel asist. služby Allianz,ale vždy jen automat a po delším čekání mně upozornil,že mi zavolají do příštího dne nejpozději.V pondělí byla nehoda a ozvali se až v pátek.V případě zranění bych za tu dobu měl už asi dříve úmrtní list,než službu Allianz.Asi jde více peněz na reklamu než na služby.A nejen Allianz ,ale i ostatní pojištovny ,by si měli více hlídat ,co jim účtují značkové servisy za fiktívní částky.
Nedosažitelná asist. služba
Po nehodě jsem opakovaně volal na několik
čísel asist. služby Allianz,ale vždy jen automat a po delším čekání mně upozornil,že mi zavolají do příštího dne nejpozději.V pondělí byla nehoda a ozvali se až v pátek.V případě zranění bych za tu dobu měl už asi dříve úmrtní list,než službu Allianz.Asi jde více peněz na reklamu než na služby.A nejen Allianz ,ale i ostatní pojištovny ,by si měli více hlídat ,co jim účtují značkové servisy za fiktívní částky.