Zatímco pojišťovny objevují stále širší možnosti nabízet další služby zákazníkům prostřednictvím těchto „chytrých“ aplikací, zájem se velmi liší, konstatuje studie.
Zvláště oblíbené jsou aplikace, jejichž prostřednictvím získávají uživatelé hmatatelný prospěch. Pro tento účel se osvědčila řešení, nabízející pomoc v případě nehody nebo mimořádné události, varující před výkyvy počasí nebo ty, které pomohou s vyhledáním lékaře či řemeslníka.
Více než každý druhý uživatel má zájem o tyto nabídky. Malý zájem je o informace, porovnávající ceny pojištění nebo nabízející přehled o druzích pojištění.
V tomto směru tedy je pojišťovnictví na správné cestě. Poté, co společnost MSR Consulting Group GmbH zveřejnila před rokem první výsledky svého výzkumu, začalo několik pojišťoven nabízet klientům pomoc při nehodě za pomoci těchto telefonů. Autoři studie dospěli k závěru, že zákazníci vybírají jen takové aplikace, které pomáhají při skutečném řešení problému a díky tomu nabízejí lidem výhody v každodenním životě.
(Ilustrační tabulka je pouze v němčině, pozn.aut.)
Komentáře
Přidat komentář