Německá studie na téma využívání chytrých telefonů


			Německá studie na téma využívání chytrých telefonů
3.8.2011 Zahraničí

Uživatelé multimediálních mobilních telefonů (smartphonů), dávají těmto telefonům přednost jedině tehdy, pokud vidí konkrétní přidanou hodnotu při každodenním používání. Vyplývá to z nedávné studie, která byla zveřejněna v Německu. To také vysvětluje, že klienti jsou ochotni uzavřít pojistnou smlouvu za použití smartphonu pouze v omezeném rozsahu.
Kolínská poradenská firma MSR Consulting Group GmbH analyzovala způsoby a význam používání smartphonů. Za tímto účelem bylo osloveno 500 uživatelů iPads, iPhones a iPodtouch.

Zatímco pojišťovny objevují stále širší možnosti nabízet další služby zákazníkům prostřednictvím těchto „chytrých“ aplikací, zájem se velmi liší, konstatuje studie.
Zvláště oblíbené jsou aplikace, jejichž prostřednictvím získávají uživatelé hmatatelný prospěch. Pro tento účel se osvědčila řešení, nabízející pomoc v případě nehody nebo mimořádné události, varující před výkyvy počasí nebo ty, které pomohou s vyhledáním lékaře či řemeslníka.

Více než každý druhý uživatel má zájem o tyto nabídky. Malý zájem je o informace, porovnávající ceny pojištění nebo nabízející přehled o druzích pojištění.

V tomto směru tedy je pojišťovnictví na správné cestě. Poté, co společnost MSR Consulting Group GmbH zveřejnila před rokem první výsledky svého výzkumu, začalo několik pojišťoven nabízet klientům pomoc při nehodě za pomoci těchto telefonů. Autoři studie dospěli k závěru, že zákazníci vybírají jen takové aplikace, které pomáhají při skutečném řešení problému a díky tomu nabízejí lidem výhody v každodenním životě.

(Ilustrační tabulka je pouze v němčině, pozn.aut.)

 

VersicherungsJournal

 

Zdroj: VersicherungsJournal

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články