Českou pojišťovnu zná 92 procent klientů všech pojišťoven a podle této studie je ČP vnímána jako pojišťovna, která udává nové trendy. Takto ji charakterizují nejen její klienti, ale i klienti konkurenčních pojišťoven. S hokejem má Česká pojišťovna společnou i další vlastnost – rychlost. Podle stejného výzkumu, kterého se zúčastnilo 1070 respondentů, ji totiž rovněž charakterizuje image tradiční stabilní pojišťovny a rychlá likvidace.
Současně také zůstává Česká pojišťovna titulárním partnerem nadstavbové části extraligy Play Off, je oficiálním partnerem Českého svazu ledního hokeje, české hokejové reprezentace a hlavním partnerem domácí části turnaje Euro Hockey Tour – ČP Cup.
Hokejisté však bývají viděni ve společnosti České pojišťovny i mimo ledovou plochu. Společně s dětmi a policisty například už několik let podporují bezpečnost provozu kolem škol v rámci dopravně preventivního projektu ČP a PČR Jezdíme s úsměvem.
Komentáře
Přidat komentář