Dovoz pojistného podvodu ze zahraničí

1.4.2009
Pojistný trh
Pojišťovny před časem zavedly hlášení pojistných událostí prostřednictvím call center – mimo jiné proto, aby se podařilo rozbít dlouho a dobře fungující podvodné vztahy mezi klienty a likvidátory. Ale ouha! Český člověk je vynalézavý, jak stále zaznívá z pojišťoven. Zřejmě je to pravda, jak na semináři SmithNovak potvrdil dlouholetý pracovník jedné velké pojišťovny. Konstatoval totiž, že kanály se v mnoha případech i přes veškerá opatření zase propojily… „Vždyť existují mobilní telefony a další možnosti, jak spojit to, co léta dobře fungovalo,“ dodal dotyčný.
Reagujete na komentář
mukli, 4. 4. 2009
nový subjekt
nová podvodná poisťovna je na obzore
názvom RAPID LIFE sposoby su ukrité ako americká zmluva ak nechcete aby ludia boli prekabátované urobte antireklamu (viac nastažnosty.sk)
nový subjekt
nová podvodná poisťovna je na obzore
názvom RAPID LIFE sposoby su ukrité ako americká zmluva ak nechcete aby ludia boli prekabátované urobte antireklamu (viac nastažnosty.sk)