Pavel Řehák: Klientský zážitek se stal hlavním bodem naší práce


			Pavel Řehák: Klientský zážitek se stal hlavním bodem naší práce
14.1.2022 Pojistný trh

Je za námi další pandemický rok. Neexistuje oblast, která by nebyla kovidem zasažena. Přesto se našly situace, které stojí mimo koronavirové dění a jež stojí za to si připomenout. Osobností pojistného trhu jsme se tak v tradiční novoroční anketě zeptali na zhodnocení průběhu uplynulého roku a na klíčové momenty nadcházejícího roku 2022. V dnešním zamyšlení představí své postřehy předseda představenstva Direct pojišťovny Pavel Řehák.

V roce 2021 jsme se naučili plno nových věcí. Pro Direct to byl rok náročný, velmi dynamický, ale současně rozvojový a transformační. Poprvé jsme začali uvažovat za hranicemi pojišťovny a začala se formovat Direct family, který narostla o více než dvojnásobek, když jsme zásadně vstoupili do nových oblastí autoslužeb.


Mohlo by vás zajímat: Whistleblowing se blíží. Na co se připravit?


Doba covidu nás ještě rychleji posunula v inovacích kolem klientského zážitku – spustili jsme apku Direct v kapse, díky které jsme našim klientům zase o něco blíž, soustředili jsme se na sbírání zpětné vazby nejen u klientů, ale také i u našich obchodních partnerů. Klientský zážitek se stal v podstatě hlavním bodem, na který se v týmu Directu soustředíme.

A nejen my. Covid ukázal, jak zásadní je pro vývoj pro pojišťovacího trhu klient a to, co zažívá. Pojišťovny se musely přizpůsobit novému fungování v online světě, být dostupné, musely dokázat klientovi nabídnout své služby a produkty v bezpečné vzdálenosti, ale dobré kvalitě.

Rok 2022 bude ve znamená zvládnutí čtyř velkých výzev v těchto oblastech: v energetice, COVIDU/post COVIDU, inflace a zadlužeností České republiky s novými strukturálními změnami, které se týkají modernizace státní správy a transformace ekonomiky v kontextu udržitelnosti.


Mohlo by vás zajímat: Velké oči… pojišťovny přehodnocují krytí kybernetických škod


Dnes už víme, že nová vláda bude mít hrozně moc práce a bude muset být velmi důsledná při realizaci Národního plánu obnovy.

Pavel Řehák
Předseda představenstva Direct pojišťovny

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články