Kvalita prodeje životního pojištění v ČR je nízká

24.6.2014
Produkty
Zlepšit úroveň pojistného trhu s životním pojištěním v České republice, postavit na první místo klienta, plnění jeho přání a postupně odstranit nedostatky, které brání růstu prodeje životního pojištění, to si klade za cíl pojišťovna AXA. Je logické, že úkol nelze zvládnout bez spolupráce s regulátorem (Česká národní banka), pojišťovnami, zprostředkovateli a dalšími účastníky trhu. Zaznělo to u kulatého stolu, který pořádala společnost Deloitte a který se zabýval kvalitou prodeje životního pojištění z pohledu klienta.
Reagujete na komentář
Světlana Nováková, 13. 7. 2014
Zavádějící výška provize
Paní Šístková zapomněla uvést v posledním odstavci svého článku, z čeho vychází při uváděných částkách za výšku provize za živostní pojištění. Věk a platba klienta se zde neobjevily - možná zapomněla.
Finanční gramostnost českého národa je nízká, závist vysoká. Tento článek ji podněcuje.
Zavádějící výška provize
Paní Šístková zapomněla uvést v posledním odstavci svého článku, z čeho vychází při uváděných částkách za výšku provize za živostní pojištění. Věk a platba klienta se zde neobjevily - možná zapomněla.
Finanční gramostnost českého národa je nízká, závist vysoká. Tento článek ji podněcuje.