Plnění z úrazového pojištění – díl třetí


			Plnění z úrazového pojištění – díl třetí
28.7.2008 Produkty

V minulých týdnech vylepšily některé německé pojišťovny objem krytí rizika v úrazovém pojištění nebo ho dokonce vytvořily na zcela novém základě. Šlo o společnosti jako je AXA, Ergo Versicherungsgruppe AG, Allinaz Versicherungs-AG a některé další.

Některé pojišťovny, jako například KarstadtQuelle Versicherungen, poskytují dokonce výplatu renty v případě invalidity, způsobené úrazem. Při stejné výši pojistného je v nabídce produkt „Úrazová renta Plus“, kde současně s rostoucím věkem pojištěného stoupá výše pojistného plnění. To platí i v případě, že dotyčný utrpí úraz.

„Maminka pro případ nouze“

Barmenia Allgemeine Versicherung-AG nabízí zcela nové úrazové pojištění „se zvláštní pomocí pro mladé cílové skupiny“, které pojišťovna organizuje se svazem „maminek pro případ nouze“ a pomocí pro seniory. V případě mladých rodin zorganizuje pojišťovna ošetřování dětí a hradí i náklady s tím spojené.

V případě, že utrpí úraz pojištěná osoba, která žije ve společné domácnosti s dětmi, které jsou mladší než 14 let a nemůže se tak o děti starat, dostane pojištěný (pojištěná) do své domácnosti náhradní „maminku pro případ nouze“. Ta se až do jednoho měsíce po úrazu stará o děti, vede domácnost a denně doprovází děti do školky nebo do školy.

Úrazové plnění s asistencí

„Úrazové plnění s asistencí vyhrává a nabývá na stále větším významu v produktové nabídce,“ vysvětluje šéf pojišťovny Barmenia Dr. Josef Beutelmann.

Protože úraz sebou přináší nejen nutnost finančního plnění, ale současně i různé potřeby postiženého. Většinou jde o kvalifikovanou pomoc a finanční podporu.

VersicherungsJournal

Přeložila DJ

Pozn.red.: Je s podivem, že české pojišťovny přicházejí na trh s produkty nejrůznějších asistenčních služeb, které se týkají domácnosti, automobilů a cestovního pojištění. Pomoc při úraze zatím nenabídl nikdo. Není pomoc lidem po úraze také důležitá?

 

Zdroj: VersicherungsJournal

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Pojišťovny se probudily

Dagmar,  6. 11. 2008

Dobrý den,
musím Vás potěšit, že už pojišťovny přicházejí i s asistenčními službami v případě úrazu. Doprovodí postiženého klienta do nemocnice, nebo děti do školy (a zase je přivedou). Mám radost, že si zřejmě přečetly náš společný povzdech. Je vidět, že lidé si začínají vážit vlastního zdraví.
Přeji hezký den
redakce.

samozřejmě

Václav Král,  28. 7. 2008

Máte pravdu, úraz je daleko důležitější událost než poškozený automobil. Jenže v době, kdy každý povyšuje auto nad cokoliv?
Tak si tak říkám, zda vedení českých pojišťoven přemýšlí nad tím, co lidé skutečně potřebují nebo zda raději vymýšlejí nesmyslné reklamy, které spíše lidi matou než pobízejí, aby mysleli za zajištění zdraví a životů...

RSS

Související články