Pojišťovny letos snížily investice do reklamy o 75 mil. Kč


			Pojišťovny letos snížily investice do reklamy o 75 mil. Kč
11.7.2011 Pojistný trh

Hrubé reklamní investice pojišťoven na území ČR v prvních pěti měsících letošního roku oproti loňsku převážně klesaly. V porovnání se stejným obdobím minulého roku se pojišťovny více soustředí na propagaci havarijního pojištění a autopojištění. Od inzerce úrazového a osobního pojištění letos téměř upustily.

Reklamní investice pojišťoven na území České republiky v prvních pěti měsících letošního roku oproti loňsku převážně klesaly. Podle monitoringu společnosti Admosphere činí dosavadní meziroční úspora hrubých reklamních investic 75,4 milionů korun. O více než pětinu nižší jsou výdaje za reklamu Direct Pojišťovny. Stejně tak Česká pojišťovna snížila vlastní investice o 11,5 %.

Radikální snížení učinila pojišťovna Kooperativa - ta oproti srovnatelnému období roku 2010 omezila inzertní rozpočet na třetinu. Opačnou strategii zvolila Česká podnikatelská pojišťovna a reklamní výdaje navýšila o více než 70 %. Také Allianz pojišťovna a pojišťovna AXA své investice zvyšují.

Marketing and Media

Zdroj: M and M

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS