Zdeněk Sluka: Agresivní nátlak na klienty ničí důvěru v celé poradenství


			Zdeněk Sluka: Agresivní nátlak na klienty ničí důvěru v celé poradenství

Představte si, že si roky budujete jako finanční poradce vztah se svými klienty. Pravidelně se s nimi scházíte, staráte se o jejich finanční zdraví a hledáte nejvhodnější řešení pro jejich potřeby. Jste to vy, komu klienti věří a na koho se obracejí, když potřebují s financemi pomoct. Takto fungují tisíce poradců v Česku. Mnozí z nich říkají, že nejlepší značkou je jejich vlastní jméno. Mají pravdu. Oni jsou pravou tváří finančního poradenství. A teď si vezměte situaci, kdy vašim klientům najednou někdo zavolá nebo napíše, že kvůli vám přijdou o peníze…

Reagujete na komentář

 

Ladislav Zdražil, 13. 9. 2019
Poradce který oslovil kliente je správce ?
Poradce, který oslovil klienta je správce údaju dle GDPR? Měl jsem za to, že by to měl být pouze zpracovatel a správce je firma, úplně si nedokážu představit, že by každý obchodák dokázal tohle všechno spravovat a splňovat.
Pokud by byl zpracovatel, tak nemá oprávněný zájem kontaktovat klienta, po opuštění společnosti s nabídkami.

Pozn.: položky označené * jsou povinné.