Náplň práce:
- administrativní podpora pobočky – administrativní činnost (zpracování příchozí a odchozí korespondence, kompletace podkladů pojistných smluv, spolupráce při vedení dokumentace apod.)
- komunikace s pojišťovnami, se stávajícími klienty a obchodními partnery
- vyřizování e-mailové a písemné korespondence s pojišťovnami a s klienty
- zpracování kalkulací, návrhů smluv
- odpovědnost za samostatné úkoly, projekty
- práce s interním systémem
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- flexibilitu, samostatnost, spolehlivost, vlastní iniciativu
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- ochotu průběžně se vzdělávat a učit novým věcem
- uživatelskou znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook)
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Nabízíme:
- zodpovědnou práci ve stabilní společnosti
- podporu profesního růstu a seberealizace
- pravidelné školení a vzdělávání
- moderní pracovní prostředí, mladý kolektiv, osobní přístup
- odpovídající platové ohodnocení
- práci na trvalý pracovní poměr + další zaměstnanecké výhody
Nabídky se strukturovaným životopisem s fotografií zasílejte prosím na e-mail:
Komentáře
Přidat komentář