Allianz představila nový majetkový produkt. O co jde?


			Allianz představila nový majetkový produkt. O co jde?

Allianz upravila stávající pojištění majetku do podoby tří jednoduchých balíčků, ze kterých si vybere každý podle svých potřeb. Varianty produktu MůjDomov jsou poskládány od základní až po tu s maximální ochranou.

Součástí produktu Allianz je pojištění trvale obývané budovy a domácnosti, ale i pojištění odpovědnosti či asistenční služby a právní poradenství. V základním balíčku jsou například tolik obávané záplavy a povodně.

„Už první balíček Komfort obsahuje široké asistenční služby, včetně právního poradenství a zahrnuje základní krytí rizik pro ty, kterým stačí ochrana proti živlům a pojištění odpovědnosti. Prostřední variantu Extra ocení klienti, kteří chtějí mít majetek lépe chráněný proti náhodným jevům, jež většinou nezpůsobují lidé. Balíček Extra totiž přidává do rizik i vodovodní škody a rozbití skla, které nově kryje i škody vzniklé na keramickém sanitárním zařízení,“ vysvětluje ředitelka pojištění majetku a autopojištění Allianz Veronika Hašplová.


Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Muže a ženy je třeba odstranit


„Nejnadupanější balíček Max doplňuje širokou ochranu o pojištění krádeže, vandalismu, poškození vnitřního zateplení budov, poškození fasády či plotu zvířaty a dále o elektro rizika (např. zkrat, přepětí, podpětí),“ doplňuje Veronika Hašplová.

Klienti mají současně možnost si připojistit k pojištění budovy i porosty a k pojištění domácnosti věci na zahradě a mimo domov - v autě, v ubytovacích zařízeních (v hotelích a penzionech) či ty, které jsou odložené na místě k tomu určeném. Navíc lze ke každému balíčku připojit i zemětřesení.

„Zároveň jsme upravili styl psaní pojistných podmínek a přehledu pojištění tak, aby tomu rozuměl bez problému i ten, kdo se ve světě pojišťovnictví vůbec nepohybuje,“ uzavírá ředitelka pojištění majetku a autopojištění Allianz.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

cesta zpět

JN,  20. 3. 2019

3x hurá, že se Allianz vrací zpět k tomu, co ji na poli pojištění majetku zdobilo a to byla jednuduchost a přehlednost jejích produktů. Stávající model byl extrémně nepřehledný a mnohdy  až demotivující.

RSS

Související články